2. Android

Eftersom jag är en TV-nerd skulle det vara bra med en sticka från TizzBird.
 
2 android

min svärfar har det mesta gällande tv. Dock har han ingen sådan här sticka. Vore roligt att få en så man kan prova och ge en utvärdering till honom. Är den bra lovar jag han köper en han också... För inte kan svärsonen ha något bra som inte han har:)
 
Svar: 2) Android.

Att få en smart-TV utan att behöva köpa en ny hade varit perfekt, då man saknar möjligheten att titta på tv i efterhand (SVT-play).
 
Svar: 2 Android

Eftersom frun envist säger nej till en ny Smart TV eftersom den gamla fungerar skulle ju detta göra oss båda nöjda! :)
 
Svar 2.
Vore klockrent att kunna ta tillbaka TVn och se Baseboll (MLB.TV) och snart Am-Fotboll (NFL gamepass) i de sköna fotöjerna vi köpt och inte framför pinnstolen vida datorn.
 
2. Android

Vi får snart fiber installerat och denna skulle vara perfekt att uppgradera vår tv med.
 
2. Android
Tizzbird Stick kommer göra min tv smart och kvick!
 
Hej,
system är Android.
Jag är nybliven pensionär och håller på att utrusta vårt nybyggda hus med senaste teknik efter att ha anslutit till fibernät. Hittills har jag skaffat abonnemang Canal Digital, Spotify, en Sonosbrygga m högtalare. Blivit erbjuden en
Appel TV men tackat nej pga att man då är fast i Appels system. Har själv en Samsumg Note som telefon som jag är mycket nöjd med. Våra vänner följer utvecklingen i vårt hus med stort intresse och har börjat ta efter. Således är jag i behov av att utveckla vår TV att bli en verklig smart TV. Våra vänner och även våra fem barn med familjer kan således vara potentiella kunder till liknande produkter.
Med vänlig hälsning
Christer Wejderot
Brunnsvägen 1, 26395 FARHULT
0723-635410
Christer@wejderot.com
 
Inte helt oväntat svarar även jag
2: Android

Har länge suktat efter ett sätt att få SVT-play i Tv:n men varje försök har stoppats på målsnöret.
Först Telia TV-box, men där blev det bråk om rättigheter så nu finns det bara något de kallar SVTr som innebär att man aldrig får se slutet på barnprogrammen eftersom Telia inte lyckas få med dem i sin inspelning.
Datorn har inte HDMI så det är inte heller någon enkel lösning att koppla den till tv:n
sist men inte minst så har vi "smart TV" funktioner i blue-ray spelaren men på den finns varken SVT app eller någon webb browser utan bara massa annat konstigt...

Så en skulle göra sticka susen
för att roa den lilla busen
jag skulle få lugn och ro
och de andra skulle på TV glo
alldeles alldeles snart
skulle då renoveringen av huset bli klart!
 
Svar: Android

Kan ej komma på varför jag ska få den. Alla är väl lika mycket värda?
Skulle jag däremot få den kommer jag recencera den utförligt på lämplig plats i forumet.

Lycka till alla!
 
2. Android

App app app, sakta i backarna, det är ju en sån HÄR jag har behövt utan att veta om att nätverksuttaget i TV, Digitalbox, Blueray-spelare och xbox är onödiga. Rensa upp i det smarta träsket vore inte fel, och det genom en liten sticka som inte ens gör ont om man får den i foten...
 
2. Android

Vi får hem en utbytesstudent för ett år från och med augusti och behöver precis se över hela vår mediauppkoppling med urgamla laptops. Den här prylen skulle ju åtminstone förenkla i ett rum :)
 
Självfallet svar 2. Android. Är ju det som regerar på marknaden idag när det gäller mediatillbehör till TV.
Motivering: Skulle kunna rensa bort mycket av mina boxar och ta in min LCD till 201x-talet med Android som regerar
 
2. Android
Fått erbjudande från HBO som hade varit helt fantastiskt att få tillgång till deras serier.
Som nybliven pensionär är dagarna långa och pengarna få.
 
Svar:2

Nytt sovrum vi fått, även våra två små troll har sitt på det torra men nått fattas. Jo en liten TizzBird att tjorra in i våran sovrums tv panel. Så vi också kan kolla och inte bara sova som en kamel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.