Veckans tävling vecka 31:
Vinn stickan som förvandlar din tv till en smart-tv

tizzbird.png

Stoppa mediaspelarstickan i hdmi-porten på tv:n och få tillgång till alla de smarta apparna som du annars bara hittar i lyxmodellerna. Tizzbird Stick N1 ger tillgång till 1 000-tals appar, exempelvis Netflix och Svt Play - och ger även din tv uppkoppling till internet via wifi.

Denna veckan drar vi två vinnare.

Värde: 2 590 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vilket system driver mediaspelaren?


1. IOS
X. Windows
2. Android

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 16 aug.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Digilive. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Digilive för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Cad67 och 1 till
  • Laddar…
2 : Android
Då jag är student har jag inte pengar att köpa en ny tv, så skulle denna lilla sticka uppgradera min nuvarande tv.
 
2. Android

Min snart sju år gamla platt-TV behöver definivt piffas upp med lite muskler och hjärna! Give it to me, baby! ropar den... 😃
 
Svar nr 2 Android !
Jag tittar mest på play kanalerna därför hade det varit skönt att slippa koppla in datorn i tven och köra med Digilive stickan i stället :)
 
2. Android.
När inget av de nuvarande tv-utbudet längre duger för lilltjejen (eller för sambon) så vore det bra att kunna sätta igång en barnfilm eller en sportfilm (beroende på vilken av dessa som gnäller) istället för att behöva åka till macken och hyra någon b-film eftersom alla bra filmer är utlånade.
 
Svar nr:2

Smart pryl, perfekt uppdatering av barnens TV(y)
 
Svar nr
Denna pryl hade lett till en fantaststisk upprensning av lösa burkar och sladdar runt min TV , för att inte tala om fjärrkontrollerna på soffbordet !
 
Svar: 2. Android

Vår gamla HD-ready TV skulle helt klart få nytt liv med denna sticka och kunna leva några år till. Med två småbarn hemma går det aldrig att passa några TV-tider så Playkanaler skulle vara perfekt för oss och med NETFLIX direkt i TV:n skulle DVD-spelaren kunna få gå i pension.
 
A
2. Android är svaret på frågan.

Har en dumTV som vurmar efter att bli smartTV.
Tizzbird Stick N1 är den bästa lösningen för min dumTV. Så att Netflix ,HBO & SVT play kan får göra entré i mitt hem via min dumTV som blir smartTV.
 
Nr 2, Android

Stickan skulle lyfta vår TV till oanade höjder och öppna en ny mediavärld för oss.
 
2. Android

Hade varit kanon med en mediaspelare till burken men pengarna fick gå till färg istället.
Huset blev fint men TV:n är fortfarande lika dum.
 
Svar 2: Android.

Vi har bara en stackars liten 22-tums platt-TV. Den blir inte större av en smart-sticka, men lite häftigare! Jag hoppas vi vinner, då kan vi titta på Youtubefilmer på TV:n i vardagsrummet.
 
2: Android
Skicka den till mig, så slipper jag bli störd av familjen när jag renoverar huset...
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
2. Android
Skulle vara skönt att ha när jag är på svärmors stuga. Där finns internet men inte tv-mottagning. Bärbara datorn är från 2007 och hålls ihop med epoxylim och duger inte för film eller TV.
 
2. Android

Vill kunna kolla på SVTPlay på ett smidigt sätt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.