hej!

Är det någon som har något förslag på cykelställ för ca 5 cyklar???
Köpa eller göra själv???
Om man ska göra själv, någon som har något bra förslag???

Tack på förhand!
 
Det finns ingen annan som har något tips???
Någon annan modell???

Tacksam för kreativa svar ;D
 
Vi har ett gammalt hederligt av metall, som ligger på marken, toppen bra! Kolla att däcken får plats om du köper ett begagnat, kan vara svårt med breda däck i äldre smala spår...

/ulle
 
jureit skrev:
Senast jag var inne på [länk] så hade de ett antal cykelställ i metall liggande inne på gården (där alla begagnade eller 2:a-sorteringsgrejer hamnar). De var galvade och i bra skick. För 5-6 cyklar eller så. Om man sedan tycker det är snyggt eller ej är upp till var och en.

Själv tittade jag på dem och vart lite sugen trots att vi inte behöver några...  :)

Jag ska ner till den landsänden i veckan och jag ska garanterat in på den gården så om det är något sådant du tänkt dig så kan jag kolla om de ligger kvar?
Jag vet som sagt inte vad vi ska ha....
Har inte kollat med maken än....
Du kan ju alltid kolla om dom finns kvar (om du ändå ska dit dvs)...
 
Hej!
Jag såg att Harald Nyborg har ett cykelställ i galvat stål för fem cyklar som man antingen gör fast i golvet/marken eller en vägg. De tar 399 kr för det. Ingen aning om kvalitet eller så- jag har bara sett bild på det.

http://www.haraldnyborg.se/

Sök på cykelställ så får du upp det.

/Jenny
 
JennyS skrev:
Hej!
Jag såg att Harald Nyborg har ett cykelställ i galvat stål för fem cyklar som man antingen gör fast i golvet/marken eller en vägg. De tar 399 kr för det. Ingen aning om kvalitet eller så- jag har bara sett bild på det.

[länk]

Sök på cykelställ så får du upp det./Jenny
Jag kommer inte in på den hemsidan...
 
Kolla bara att det verkligen går in så många cyklar som det finns plats för! På jobbet fick vi cykelställ från Biltema med plats för tre cyklar i varje. Tyvärr är det allt för litet avstånd mellan platserna, så det går bara in två cyklar i varje.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.