:)
 
Njae, det är väl inte fel Mellanbarn. Problemet är bara att det inte funkar för bärande plintar...

Jag öppnade i alla fall min blandare i eftermiddag och ger den godkänt. Skötte sin uppgift utan problem.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Såg inte om du skrivit något om vad för plintar det var.
Men att Julas 499-kronors funkar bra kunde jag också svarat på såhär 20 säckar betong senare. I mitt fall hade den självblandande betongen dugt men det blev billigare med vanlig betong och en blandare.
 
Inga problem alls (hoppas inte jag "lät" så). Missade troligen att skriva att de skulle vara bärande. Ska bli altan som ska tåla en del tyngd.

Även om jag, det lilla jag använt den, är nöjd med blandaren, hade jag nog hellre köpt borrhammaren. Dock var den slut och tiden en faktor...

Ska ut och blanda ytterligare en sats för ny plint. Otroligt vad överraskningar man kan hitta när man gräver lite :-/

Tack alla för er input. Väldigt uppskattat! (Personalen på jula sa att dom brukar rea ut denna borrhammare med jämna mellanrum så jag ska nog ha ögonen öppna trots allt. Verktygssamlingen måste ju vara komplett ;-) )
 
Jag tror inte att verktygssamlingen någonsin kan bli komplett. Det dyker fortfarande upp nya verktyg som jag inte visste att jag behövde.
 
Däremot kan verktygsförrådet bli fullt...
 
ullberg
fiskbuggaren skrev:
Däremot kan verktygsförrådet bli fullt...
...Och plånboken tom...
 
:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.