Vad jag HÖRT är att billiga robotgräsklippare är livsfarliga :)
Klättrar upp på träd o ändå fortsätter knivarna osv..
 
eddie_bergh skrev:
Vad jag HÖRT är att billiga robotgräsklippare är livsfarliga :)
Klättrar upp på träd o ändå fortsätter knivarna osv..
Inga som helst sådana problem med denna modell, har kört min i snart två säsonger utan dylika problem.
 
Låter ju bra. Jag va extra tydligt med att jag HÖRT att de finns många billighets. :)
 
eddie_bergh skrev:
Låter ju bra. Jag va extra tydligt med att jag HÖRT att de finns många billighets. :)
Ja, och det stämmer nog efter vad man läst om vissa andra billiga modeller men inte för just denna modell dock :).
 
Är väl lite OT men såg att även Biltema sänkt sin till "samma" (5999:)..
 
Biltema har haft 5999 så länge jag minns (~>1månad)
 
Jeg ville mye heller satset på landroid enn biltema. Undres om det jula-tilbudet kommer til Norge... har 3timer kjøring til jula uddevalla. Biltematilbudet har kommet.

Hvilken landroidmodell er det?
 
petterg skrev:
Jeg ville mye heller satset på landroid enn biltema. Undres om det jula-tilbudet kommer til Norge... har 3timer kjøring til jula uddevalla. Biltematilbudet har kommet.

Hvilken landroidmodell er det?
Det är förra årets modell av L, dvs. den större modellen men då inte uppgraderad med senaste mjukvara.
 
Mbygga är du säker på att det är fjolårets modell av L dom säljer? För den som jag köpte idag på jula för 5995:- har som två ögon i framkant och inte dom där 2 laddningspiggarna uppe på klipparen. Fast kanske var så även på fjolårets?
 
peternicklas
KumlaEkeby skrev:
Mbygga är du säker på att det är fjolårets modell av L dom säljer? För den som jag köpte idag på jula för 5995:- har som två ögon i framkant och inte dom där 2 laddningspiggarna uppe på klipparen. Fast kanske var så även på fjolårets?
Jula använder ett gammalt kort i sin annons. Den modellen med laddkontakterna ovan på kåpan tror inta jag har varit Sverige. Jag köpte en av de första som Jula sålde och den hade laddningen framtill. Förra årets model hette bara Landroid och inget annat. Fanns bara en klippare då. L och M är 2013 års model. Den Jula säljer är 2012 års model.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.