Stefan Bengtsson skrev:
Den som inte vill ha rök i ögat kan flytta till landet! Eller helst ut i skogen, så slipper man träffa någon annan över huvud taget. :|
Änt de "nackswing" apropå Fats Waller.
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
LGG-01 skrev:
Änt de "nackswing" apropå Fats Waller.
Ja, Swing är ju en bra / kul musik /dansform, men detta blev väl ändå lite OT, tråden handlar väl ändå om Buggning och avlyssningsutrustning!!
[video=youtube;mHANNkKBSNU]http://www.youtube.com/watch?v=mHANNkKBSNU[/video]
 
OK. Att kunna bugga och lyssna samtidigt är en svår konst som endast kvinnsen kan.
 
Svår konst tenderar ofta att bli obegriplig, det är mer konstigt än konst.
 
Byggagarage skrev:
Svår konst tenderar ofta att bli obegriplig, det är mer konstigt än konst.
Glas-klart, men tyvärr helt fel tråd.
 
Att glastråd inte funkar till att hänga konst är jag med på, men vad ska man ta annars?
 
sunqan skrev:
Att glastråd inte funkar till att hänga konst är jag med på, men vad ska man ta annars?
Glastråd brukar kallas fiber, och är bra att skicka signaler igenom.
Det förstår ju alla med ett uns vett att det går fortare för signalen att ta sig fram igenom en genomskinlig glastråd än genom en metalltråd, som man behöver mikroskop för att kunna se igenom ens en nanometer (vad det nu är).

Glasfibrer är bra att bygga båtar och flygplansvingar av också.
Och sådana där lådor som är blåa eller gröna och som står vid vägkanten och som det står SAND på.

Det blev många som.
Som bonden sa om jobbet: Det är bara att plöja, så och så vidare.
 
Vad har SAND med saken att göra? Trodde jag hade greppat allt till det kom in i bilden? Nu är allt kornigt istället! TACK!
 
Men det begriper du väl, det går ju inte att ösa sand med en grep!
Inte ens korn för korn som du föreslår.
 
Drömhus2012 skrev:
Men det begriper du väl, det går ju inte att ösa sand med en grep!
Inte ens korn för korn som du föreslår.
Rätt tänkt! Vänta inte, utan slå till först. A man's gotta do what a man's gotta do som John och jag brukade säga :cool:

John_Wayne_portrait.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fast har man busen på kornet kan man ju ta fram Colten i stället.
 
Om du har busen på kornet varför byta till Colt eller menar du killt. :surprised:
 
Redigerat:
LGG-01 skrev:
Om du har busen på kornet varför byta till Colt eller menar du killt. :surprised:

Bra fråga! Jonny verkar ju inte direkt vara i koltåldern, inte på bilden i alla fall.

Fan, han är ju till och med i hatten!
 
Någon gång mellan 17/3 och 1/9 tappades en handfull inlägg, är det någon som sett dom här?
 
spiskrok skrev:
Någon gång mellan 17/3 och 1/9 tappades en handfull inlägg, är det någon som sett dom här?
Kan det här vara dina inlägg? Vilken storlek har du? De här är 42.

globotec-bla.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fast handfull vet jag inte förstås.
Du kanske har fått dem om bakfoten.
 
Lite elakt att hänvisa till att spiskrok skulle vara något slags djur då du snackar om bakfötter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.