Ni som gillar teknik kan ju kolla in detta... nu behöver man inte riva halva huset för att göra precis som man vill med el installationerna ..http://www.zensehome.se/se/privat.aspx (obs Jobbar inte här eller nått sånt ) hittade detta :) trevlig sommar på er ...
 
Så det är bara en slump att du är en Fastighetstekniner från Skåne som rekommenderar ett företag från Helsingborg som har med "Uthyrning och förvaltning av egna eller arrenderade bostäder" i sin verksamhetsbeskrivning? :p

Mvh
Cm
 
CarlMagnus skrev:
Så det är bara en slump att du är en Fastighetstekniner från Skåne som rekommenderar ett företag från Helsingborg som har med "Uthyrning och förvaltning av egna eller arrenderade bostäder" i sin verksamhetsbeskrivning? :p

Mvh
Cm
Nä just det jobbar ju inte med el lila du jag är vvs montör det är vatten sist jag kollade att företaget ligger där jag jobbar delvis Helsingborg är en slump. Hittade detta på face Book ville bara del med mig.. Tycker att tekniken verkar lovande och inte alllt för dyr... Men vad vet jag är ju bara en sketen röris .....
 
fränt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.