D09
Hej

Kan inte lägga upp bilder via appen längre utan måste gå via webbläsare på mobilen. Som inte alltid funkar så fint ;)

Får felmeddelande filformat stöds ej

Hur fixar man detta ? :)
 
Jag upptäckte samma sak för en vecka sedan men har inte hunnit titta närmare på det eftersom jag har semester och varit ute seglat. Själv använder jag iphone, vad använder du?
 
D09
Per Eskilsson skrev:
Jag upptäckte samma sak för en vecka sedan men har inte hunnit titta närmare på det eftersom jag har semester och varit ute seglat. Själv använder jag iphone, vad använder du?
Då missar du att ladda upp dina semesterbilder ;)

Har iPhone, samma bekymmer med IPad.
 
När jag kom hem till datorn efter seglingen så testade jag skapa en ny app men i den får jag samma felmeddelande "Bildinfo saknas" så felet måste ligga någon annanstans. Jag har bett vår programmerare Johan titta närmare på det men kan inte lova när han gör det (han har också semester).
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
ImageUploadedByByggahus.se1374160639.413027.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
testar ladda upp två bilder från ny version jag testar ImageUploadedByByggahus.se1374160660.462783.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
:) bra jobbat :)
 
D09 skrev:
:) bra jobbat :)
Funkar det för dig nu D09 i den "gamla" appen?
 
D09
Japp, det har börjat funka fint fint :)

Nu e man dock nyfiken på nya appen ;)
 
D09
Hej :)

Felmeddelandet med ej giltig bildfil har återkommit, någon som vet varför ? :)

Edit: avinstallerade och laddade ner på nytt

Funkar fint igen
 
Redigerat:
Det verkar vara något standardfel som sker varje gång vi uppgraderar server-delen av appen. Så det kanske kan vara bra att ha i bakhuvudet att varje gång vi lägger in något nytt (runt en gång varje varannan månad) så måste man avinstallera och installera om. (I alla fall tills vidare, tills vi fått tapatalk att fixa problemen.)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.