E de Audi?
 
DKW hade väl ingen handskfacksbelysning alls? Om ens handskfack överhuvudtaget?
 
Joda, alla med självaktning som kört dkw VET att om man skall komma hem till middan så måste man ha handskar i beredskap, dessa fraktade man i handskfacket, å när veterinären kom me bilen för å kolla kreaturen så hade han kofångaren längst fram, inte att förväxla me bondfångaren som va den lokale skojjaren å inte som man kan tro någon filmskurk, läs bond-fångare..
 
Drömhus2012 skrev:
DKW hade väl ingen handskfacksbelysning alls? Om ens handskfack överhuvudtaget?
Att ta sig vatten över huvud det vet jag vad det e, men att ta ett handskfack över huvud då närmar vi oss det begripliga.
 
LGG-01 skrev:
då närmar vi oss det begripliga.
Vilket är komplett OT i denna tråd!
 
Jag är lessen för detta misstag men det borde ha varit ett "o" framför det begripliga, får skylla på bugg i programmet.
 
LGG-01 skrev:
Jag är lessen för detta misstag men det borde ha varit ett "o" framför det begripliga, får skylla på bugg i programmet.
Äntligen skriver du något man (miss)förstår!

Vilken musik spelar du när du buggar för resten?

Själv gillar jag Chuck Berry och Fats Domino.
 
KnockOnWood skrev:
Äntligen skriver du något man (miss)förstår!

Vilken musik spelar du när du buggar för resten?

Själv gillar jag Chuck Berry och Fats Domino.
Sådan elaka påhopp är väl onödiga här!!
Mr Domino är inte alls fet, möjligen att han har kraftig benstomme, men inte fet.
 
Zixten skrev:
Sådan elaka påhopp är väl onödiga här!!
Mr Domino är inte alls fet, möjligen att han har kraftig benstomme, men inte fet.
Ständigt dessa missförstånd :(

Jag menar förstås att hans musik rockar fett.
Perfekt om man skall bugga.

Men det här är ju inte något för blåbär precis: http://www.youtube.com/watch?v=Dl5hknXqXps
 
KnockOnWood skrev:
Ständigt dessa missförstånd :(

Jag menar förstås att hans musik rockar fett.
Perfekt om man skall bugga.

Men det här är ju inte något för blåbär precis: [länk]
Bugga? Nu har vi väl ändå kommit lite OT? Eller vad har Hans Holmer och Ebbe Carlsson med denna tråden att göra??
 
Zixten skrev:
Bugga? Nu har vi väl ändå kommit lite OT? Eller vad har Hans Holmer och Ebbe Carlsson med denna tråden att göra??
Men nu får ni ge er, björkegren e väck å han kommer inte å bugga någe mer de e ett som e säkert. Han har dansat sin sista dans och nej jag det har inget med denna tråden att göra!
 
Ny här, men har aldrig sett Ebbe Carlsson bugga?
 
Kyleman skrev:
Ny här, men har aldrig sett Ebbe Carlsson bugga?
Det ser man inte, det hör man. Eller rättare sagt Ebbe hör det han buggar.
 
Hela den här tråden är ju full med buggar!
 
Har du ihålig tråd?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.