Yrrol skrev:
Tar tillfället och beklagar mig över den ondskefulla torktumlaren som krymper allt.
Kommer göra ett torkrum med linor,en radiator, avfuktare samt en fläkt.
Kör på lägre värme samt inte snustorrt.
 
Yrrol skrev:
Tar tillfället och beklagar mig över den ondskefulla torktumlaren som krymper allt.
Kommer göra ett torkrum med linor,en radiator, avfuktare samt en fläkt.
Själv tycker jag det är praktiskt att få kläderna färdigkrympta i första tvätten istället för att de ska krympa lite, lite varje gång.
 
  • Gilla
SkaneErik och 1 till
  • Laddar…
Är nog lite trög, är inte riktigt med på hur detta kan se ut. Du har ingen möjligt att posta en bild här?

Workingclasshero skrev:
25mmstålrör över bänk och tvättmaskin och hänger upp på IKEAs plastgalgar.
Fungerar perfekt, tvätten kan hänga tätt och torkas med avfuktare, fast luft imellan plaggen fungerar förstås bäst.
Inget löst skit på golven eller fiffiga utdragsmanicker utan galgar, jag tar vid behov ett fång och går och hänger upp utan att ta bort galgarna och tar med mig tomma tillbaka till tvättstugan.
DET FUNKAR KANON! Jag blev tvungen att skrika då det fungerar så jäkla bra, riktigt jäkla bra!
Sommartid/rätt väderlek stänger jag dörren till tvättstugan och öppnar grovingångsdörren och det torkar kalas under tak.
Jag har en luftig garderob så det fungerar utmärkt att hänga dit fuktiga kläder.
 
Nimajneb skrev:
Kör på lägre värme samt inte snustorrt.
OT

Hur torrt är det här i våtsnusets land?

När jag var liten köpte morsan snusmalet kaffe.
Var det som Grovsnus eller Göteborgs Prima Fint?
 
Redigerat:
Moki skrev:
[länk]
superbra. tar nästan ingen plats när den inte används, och rymmer massor (2-3 maskiner)
Vill passa på att tacka för detta eminenta tips, köpte en idag och frugan blev helnöjd. Rymmer mer och tar mindre plats än denna typ http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80233091 av vilken vi hade två stycken som nu förpassats till förrådets mörker :)
 
Redigerat:
  • Gilla
Moki
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.