Köpte en väggylla när vi byggde köket för ca tre år sedan, skulle komplettera med en till men den har såklart utgått. Tänkte leta lite på begagnatmarknaden men vet inte vad den heter, har googlat frenetiskt utan framgång, någon som vet?

2013-06-21 12.02.06.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det är mycket möjligt att jag har en bild på vad den hyllan heter hemma. Vi hade tänkt ha såna hyllor i köket, men de hann ta slut. Jag kollar så fort jag kommer hem.
 
Den som spar hon har :D
ikea.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
MMR
  • Laddar…
Stort tack, då får man börja leta då. Blir nog inte så lätt, känns som något man skickar på tippen och inte lägger ut på blocket när man tröttnat på den

Synd att den röda lappen inte fanns på hyllan när jag köpte den så man kunde köpt fler. Tråkigt att de slutat tillverka den och inte har något.nytt vettigt alternativ.
 
Det är tyvärr verkligheten på IKEA. Man får se att stora delar av sortimentet är att betrakta som rörligt.

Jag kan verkligen inte lova något, men jag ska inventera och reflektera och se om jag eventuellt kan avvara en. Det är ett långskott för jag tror att jag aldrig kompletterade med en extra utan bara tänkte göra det.
 
På mindre saker tycker jag nog att det är ok att.de utgår. Tror inte något annat möbelvaruhus gör annorlunda, annars skulle man haft ett sortiment som ökade konstant. Men visst är det surt.

Är det så att du inser att du har en hylla över och är villig att sälja den så är jag intresserad
 
Tyvärr. Den jag hade i åtanke har visst blivit monterad i gästrummet.

Vi köpte våra i slutet av förra sommaren (2012). Fanns dock bara i vissa varuhus.
 
Krilleman
Har du pratat med kundtjänst i ditt lokala IKEA-varuhus? Dom kan om du har tur gräva fram någon extra.

Edit:
Google translate hjälpte mig tyda att länken inte var till någon hjälp!
 
Redigerat:
fredl skrev:
Tyvärr. Den jag hade i åtanke har visst blivit monterad i gästrummet.

Vi köpte våra i slutet av förra sommaren (2012). Fanns dock bara i vissa varuhus.
Ok, tack för att du kollade
 
krilleman_215 skrev:
Har du pratat med kundtjänst i ditt lokala IKEA-varuhus? Dom kan om du har tur gräva fram någon extra.

Edit:
Google translate hjälpte mig tyda att länken inte var till någon hjälp!
Nej, skall göra det imorgon. Jag var på Ikea för några veckor sedan och skulle köpa en extra hylla, men hittade som sagt inte den och jag visste inte vad jag skulle fråga efter. Men byggahus kan man lita på, så nu har jag lite mer att gå på.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.