Jag tycker det är fair att påpeka att det handlar om en relativt svag slagborr och inte en borrhammare.
Normalt sett fungerar slagborrmaskiner utmärkt när man borrar tex skruvhål i puts, tegel eller andra mjuka "stenmaterial".
För er som ska ge er på betongväggar och stenbumlingar så är risken stor att maskinen kommer få oförtjänt dålig kritik då det är fel sorts maskin för den typen av jobb.

Lycka till alla testare!

Per jag har INGET behov av att testa då jag tidigare kunnat testa den eminenta borrhammaren tidigare som dessutom fick slita rejält förra helgen med några betongklumpar(y)
 
  • Gilla
Patrik_Hed
  • Laddar…
Jag håller nimajneb någon la upp en bild på ett berg, det blir lite som att försöka skjuta älg med luftgevär.
 
Jag testar gärna en liten slagborr....
ska fästa elkabel till ytterbelysning på tegelfasad och hoppas den skulle kunna funka bra till det....

///K...
 
Sant, får jag chansen att testa passar nog denna maskinen bättre till att borra för plugg i tvättstugan som jag skall göra om några veckor än att borra i betongklumpen jag kämpar med ute! :)
 
Torsdagen den 17 juni? Jag försöker trots att torsdagen gått, dock inte den 17e.
Jag har ett par projekt i somnar där den skulle få bekänna färg.
Har idag bara en tyngre 18v maskin utan slag. Skulle vilja prova vad en lite lättare maskin MED slag skulle kunna göra.

Med vänlig hälsning, Realdoolar
 
Vad hände? Blev det inget av detta?
 
Jodå, men eftersom jag skrev fel så känner jag mig "tvingad" att låta den 17e passera (imorgon).
 
  • Gilla
Realdoolar och 1 till
  • Laddar…
Nästa gång det är torsdagen den 17 juni är 2021 men så länge tänker jag inte vänta. :p
 
  • Gilla
MTech
  • Laddar…
Den 17/6 2021 finns ju dessutom risken att dessa borrmaskiner är ganska "ute"... ;)
 
Tack alla ni som vill testa den sladdlösa borrmaskinen. Svårt som vanligt att utse "vinnarna". Denna gång har jag utsett BiFuel, KnockOnWood, krilleman_215 och nino. Kolla att era profiler är korrekt ifyllda så att jag kan skicka maskinerna till er. Meddela mig gärna i tråden så att jag vet att ni sett detta.
 
Krilleman
Där ser man. Kul som tusan att bli testpilot!

(y)

Profilen är i sin ordning.
 
Jippii

Jag blir så in i humhum glad!

Har ju inte vunnit något sedan Barnens Dags-lotteriet 1952, då jag vann ett presentkort på 25 kronor.

Här skall borras!

Per, min profil är up to date.

//KoW
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
oj höll på att sätta morgon tet i vrångstrupen :)

Tack så mycket
 
Per Eskilsson skrev:
Kul att ni vill testa :). Men lite besviken är jag att inte fler har anmält sitt intresse. Alla ni som läser det här har nu 8,5 timmar kvar på er att anmäla er.
Nu är det givetvis för sent men ville ändå svara på ditt inlägg där du uttrycker din besvikelse. Jag har, som många andra som hänger här, en del proffsverktyg (givetvis helt i onödan :p ) Visst hade jag kunnat jämföra den mot Makita, Festool, Hilti och lite annat men hade det varit så jätteintressant? Det är ju inte samma målgrupp.

Största anledningen till att jag inte anmälda mig är dock att det känns bättre att det är en som verkligen behöver, och som faktiskt vill ha maskinen, som får testa och ha kvar den.

Grattis till alla som får testa och glöm inte skriva en recension.
 
  • Gilla
danielandersson och 2 till
  • Laddar…
Oj! Hade glömt denna tråd men fick ju en glad överraskning! :)
Ska kolla min profil så fort jag är vid datorn igen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.