Mikael_L, det finns frågor som till varje pris måste besvaras.

T.ex: för att få kalla dig för gammal och kass, måste jag då kalla andra för nya och kassa?

Missförstå mig inte, jag kallar gärna en stor mängd av befolkningen för kassa.
Men jag känner att mina påhopp blir mer personliga om dom gäller enbart dig.


Jag ser fram mot ditt svar.

Och inga påhopp tack, det är det värsta jag vet. :)
 
Redigerat:
Ha! Det här är väl en något udda och smal diskussion? Det är ju en privat verksamhet Byggahus som lever på annonser samt sidvisningar. Då är Mikael mer värd än många andra givet att du har vettiga socioekonomiska förutsättningar.
Notera. Det här tycker inte jag - det tycker annonsören som också betalar driften. :D

Skulle det vara googledrivna annonser så skulle du vara tämligen värdelös om du hade tex en ip-adress i tex Armenien, trots din aktivitet, och väldigt bra om du hörde hemma i USA. Notera, det här tycker inte jag, det tycker annonsören.
Nä nu skall jag skrapa lite fasad.
 
Mikael_L
skalman1 skrev:
Mikael_L, det finns frågor som till varje pris måste besvaras.

T.ex: för att få kalla dig för gammal och kass, måste jag då kalla andra för nya och kassa?

Missförstå mig inte, jag kallar gärna en stor mängd av befolkningen för kassa.
Men jag känner att mina påhopp blir mer personliga om dom gäller enbart dig.


Jag ser fram mot ditt svar.

Och inga påhopp tack, det är det värsta jag vet. :)
Hehe, tack för den.
Nu fick jag plötsligt känslan att jag försöker sparka in en vidöppen dörr. :surprised:

Jag har ju givetvis inget bra svar där. Givet det jag redan skrivit i tråden. ;)
 
Mikael_L skrev:
Hehe, tack för den.
Nu fick jag plötsligt känslan att jag försöker sparka in en vidöppen dörr. :surprised:

Jag har ju givetvis inget bra svar där. Givet det jag redan skrivit i tråden. ;)
Då väljer jag helt enkelt att köra på personliga påhopp riktade just mot dig.

Så förbered dig, påhoppen kommer när du minst anar det.

Dom kommer.................kommer........mmer......er......r...........
 
Nu tycker jag det här börjar likna inkvisitionen,
eller möjligen bekännelse/förlåtelseceremonierna i Maos Kina.

Hoppas att jag klarar mig undan. Bäst att tassa ut bakvägen :cool:
 
skalman1 skrev:
Då väljer jag helt enkelt att köra på personliga påhopp riktade just mot dig.

Så förbered dig, påhoppen kommer när du minst anar det.

Dom kommer.................kommer........mmer......er......r...........
Det gillar jag. Han ska inte tro att han är något. 18tusen inlägg och ett hus som fortfarande inte är klart?
 
  • Gilla
Manberg
  • Laddar…
MathiasS skrev:
Det gillar jag. Han ska inte tro att han är något. 18tusen inlägg och ett hus som fortfarande inte är klart?
Precis.
Vi kanske skulle samarbeta och istället för enskilda påhopp kunna utöva riktad internetmobbning.

Framtiden ser ljus ut.
 
Tycker jag låter bra. Och då slipper ju också du att vi trackar dig för din sjuka böjelse för gamla skräpbilar som borde pressats till fyrkanter på skroten för länge sedan.
 
Jag tror att det även skulle vara bra för dig att få fokusera på något viktigt.
Det är säkert frustrerande att du måste åka till TOYS"R"US när du ska köpa reservdelar till din bil.
 
MathiasS skrev:
Det gillar jag. Han ska inte tro att han är något. 18tusen inlägg och ett hus som fortfarande inte är klart?
Hade Mikael_L satsat på att lägga tiden på huset istf att hänga här hade han redan varit inne på sin första totalrenovering av det nya huset vid det här laget.:banghead: ;)
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
skalman1 skrev:
Jag tror att det även skulle vara bra för dig att få fokusera på något viktigt.
Det är säkert frustrerande att du måste åka till TOYS"R"US när du ska köpa reservdelar till din bil.
Mina bilar går inte sönder.
 
MathiasS skrev:
Mina bilar går inte sönder.
Jodå.
Det är bara det att dom funkar så dåligt i vanliga fall så du märker inte någon större skillnad när dom gått sönder.
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
skalman1 skrev:
Jodå.
Det är bara det att dom funkar så dåligt i vanliga fall så du märker inte någon större skillnad när dom gått sönder.
Hur kom mina bilar med i diskussionen?

;)
 
  • Gilla
1457g
  • Laddar…
MathiasS skrev:
Mina bilar går inte sönder.
Nähä!

Så du har alltså alla reservdelarna bara som prydnad i ditt (snart nästan färdiga) garage :cool:
 
Mikael_L
Nu börjar det likna nåt. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.