Eftersom jag är en ren hemma pulare (jobbar alltså inte med proffs maskiner i yrket) och har mest ferm, power tools och gammal Hitachi 12v och inte tänker ge bort den i present utan verkligen jämföra mina maskiner mot Boschen. Så anmäler jag mitt intresse.
 
Jag anmäler mitt intresse.
Själv tillhör jag "hemanvändare" det blir mest skruvande och borrande i sådant som inte kräver borrhammare.
Och den borrhammaren jag har är inte så där värst bra att skruva med då den saknar inställning av moment.
Jag ska både sätta upp en handdukstork i badrummet där det är betong samt skruva en hel trall på balkongen, samt skruva upp en del hyllor i blandat material i källaren trä samt gips.

Jag kan jämför mot mina tidigare skruvdrage både billiga och mellansegmentet samt även blå bosch som jag har lånat tidigare.

Men som sagt mitt liv har förändrats tid har jag å greja nu men det tar tid att åka runt och jaga grejer.
Därför skulle detta testet vara bra för mig, antalet skruv på en laddning vid bygge av trall etc.
Verktyget kommer verkligen väl till pass.
 
Jag jobbar inte professionellt med skruvdragare, så det jag har att jämföra med är en lite äldre grön Bosch samt min fars Makitadragare. Har dock en hel del arbete framöver där en dylik dragare kan komma till pass, såsom trallskruvning och skjulbygge. Jag kan lova en utvärdering med mycket bilder.
 
Jag testar gärna!
Har provat lite batterimaskiner med slag för flera år sedan, men visste inte att det fanns så små. Med tegelfasad och betonghålsten i källaren måste ju denna vara perfekt för hemmaplan. Är less på sladden som alltid är för kort.
 
Kul att ni vill testa :). Men lite besviken är jag att inte fler har anmält sitt intresse. Alla ni som läser det här har nu 8,5 timmar kvar på er att anmäla er.
 
  • Gilla
MTech
  • Laddar…
Jag testar den gärna då jag brände upp min MEEC borrmaskin nyss, ska bygga staket och blir mycket borrande genom reglar, i ytterkant på tomten och då vore det underbart att slippa sladd. Ska även slipa lite på trädäcket, vore skoj att se om den orkar med det och hur länge den orkar :)
 
Jag var faktiskt på hornbach idag med sambon, såg den och den var laddad, "surr surr".
Fick den där känslan som jag hade när jag var i leksaksaffren "kanske det kommer nåt paket"
 
Testar gärna! Kommer bygga nytt hus på heltid hela sommaren så misstänker att alla typer av verktyg kommer behövas och gå varma :)
 
Jag kan också ställa upp som testare, har aldrig testat en batterimaskin med slag.
 
Den här blir jag sugen på!

Just slagborrning har hittills fått nöja sig med 220V-maskin med sladd.

Vilket är rätt bökigt när man skall ut och markera stenar i "gräsmattan":
P1020252 (Medium).JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

För att inte bondens klippaggregat skall slå i sten, vilket blir dyrt.

Och så blir det fint när garage/snickarverkstad och stall skall inredas med väggar och annat som skall fästas i betongplattan.
 
ImageUploadedByByggahus.se1371141820.175327.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kan den ersätta denna?

Det kommer ett svar på det om jag blir utvald. ;)

Skall även göra olika projekt under sommaren där en pålitlig borrmaskin behövs, klarar den att leverera?

Stödmur, fönsterrenovering, hylluppsättningar är lite den får bekänna färg för.
 
Testar gärna! Har diskuterat skruvdragare i ett flertal trådar och skriver gärna en utförlig recension på den!
 
Ja kan gärna prova en, har nästan bara betongväggar hemma så det vore rätt skönt att slippa dra till jobbet och låna en varje gång en tavla ska upp :)
 
Hej Per, inser att jag är lite sen med intresseanmälan, men vi kan ju kvitta det eftersom att du har skrivit fel i datumet i första inlägget ;) (17/6).

Jag anmäler mitt intresse också! Jag ska snart regla klart mitt badrum och sedan upp med OSB och gips. Det vore ett perfekt testtillfälle att jämföra med min gamla Classe-O modell som jag får kombinera med en gaaaaammal Bosch sladdis.

Jag är inte proffesionell på något vis :)
 
Som sagt, torsdag 17 juni har inte varit än....

testar gärna, har den blåa 10,8 att jämföra med. Behöver nya batterier till den men kanske blir det lika billigt och bra att köpa en ny grön 10,8?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.