Nu är jag less på att ens se skiten - En 2500mm gårdsbrunn/dräneringsbrunn blev över efter dräneringen.
Kostade nästan 5000 ny men jag säljer den för vad Hornbach vill ha för en kortare och helt klart sämre brunn. Lock med packning medföljer - Kapa till den som du vill ha den och det är en Ferrari under mark.

2000:- spänn och den är din.

Finns även en skarvkoppling för 400mm rör som kostade skjortan ny och varför jag överhuvudtaget fick den är ett mysterium. Den kan vi prata om...

Snabb affär är allt på köpet och absolut inga kvitton eller kaffe i solen - Handskak, räck över degen och prata lite om hur bra ByggaHus är så har vi en bra deal du och jag!

IMG-20110602-00235.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG-20110602-00236.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG-20110602-00237.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bump!
Brunnen finns fortfaranede kvar och priset är nu ännu lägre.. Kom med bud!
 
Brunnen fortfarade kvar och nu är den banne mig helt GRATIS! En kall pilsner och ett handskak vore iofs inte fel...
Kom igen nu - Befria mig! :wow:
 
Öh,....gratis? Nu vaknar man.

Men jag sålde ju just en brunn förra helgen, så vad ska jag ha den till.....

Tips: dra en annons på poolforum.se, många som behöver brunnar där. Din är dock lite kort / har rören på lite tokigt ställe för en pool. Men det går ju att förlänga.
 
Det var som tusan - Har ju iofs skarvbiten som gör att man kan förlänga hela faderullan.. Mest bara trött på att ha den kring huset när den inte kommer till användning.
Spanar helt klart in poolforum.se och ser om det finns intresse där. Fin brunn för övrigt..
 
Eller så gräver du lite själv och fyller på vatten så du får nytta av brunnen......
 
Brunnen kommer nu till användning hemma hos en BH besökare, skönt att se att den kommer till användning och inte fick den där stundande resan till soptippen....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.