rätt svar nr 1
Att vinna ert pris vore för oss en ära
Smarta produkter att till grillning frambära
Mer än man kan begära för grillat att förtära!
 
Svar 1

Vill gärna att det ska vara lätt att grilla rätt,
och få en rätt som gör gästen mätt.
Med dessa tillbehör blir det kanske lätt.
 
svar : 1

7:e juni meddelar ni vinnaren, det blir ju kanon, då har man ju grejjerna mot slutet av juni och semestergrillandet är räddat iallafall såtillvida att man får igång grillen iallafall.....
 
Svar 1!!!

Motivering:
Tekniknörd som man är så är sommarens uppdrag att mura en BBQ-grill/smoker. Inte så mycket teknik i den så måste givetvis ha denna pryl
 
Rätt svar är självklart 1.

Nu är det väl dags att vinna något som man har användning för - Både frugan och jag kommer njuta så av denna!
 
1 är rätt svar.

Jag är så trött! Trött på att förstöra kött! Ge mig prylarna å gästerna blir värsta ylarna när entrecoten serveras medium rare istället för: - Är det en kolbit det här?
 
är : 1. Eliq, fotbollsstrumpan Antisore, mysljus och styrbjörn.

Med tre barn som springer omkring mina ben vore det perfekt att ha koll på köttet via telefonen istället. Dessutom kan jag vara med längre i vattenkriget och slippa avbryta det hela tiden för att kolla tillköttet.
 
Är: Nummer 1. Eliq, Fotbollsstrumpan Antisore, Mysljus & Styrbjörn.

Jag behöver helt klart en Igrill så jag kan knäcka svärfar och ha häftigaste grilltillbehöret!
+ att gott kött betyder glada vänner! :wow:
 
Jag o frugan är året runt grillare och vad hade inte passat bättre än dessa coola grilltillbehör för att få grillbiten ännu mer perfekt
 
Alternativ 1 är det korrekta!

I grill, You grill, We all grill with Igrill!
Det ovanstående blir sommarens paroll,
då jag självklart på temperaturen vill ha koll!
 
Svar: 1

Den beste grillsmaken får man ved bruk av ekte trekull uten tennvæske. Jeg griller ofte hele fileter og da er det vanskelig å få riktig kjernetemperatur uten et steketermometer. Dersom jeg vinner ukens tävling, kan jeg heretter slippe tennvæske-smak og samtidig sikre helt riktig grilltid på kjøttet.
 
Svar: 1

Grilla gör vi året runt och vad kan då vara bättre än en iGrill för att hålla koll på köttets temperatur från värmen inomhus eller varför inte från solstolen vid poolkanten på sommaren. Tändvätska är ett otyg och efter att ha provat eltändare så vore ju detta jättekul att prova.
 
Svar 1

Grilla är gott!
Vinner jag så blir alla runt min grill vinnare!
 
Redigerat:
Svar. 1. Eliq, fotbollsstrumpan Antisore, mysljus och Styrbjörn
Med dessa redskap kommer min man att grilla utsökta biffar i stället för att som nu skapa brända skosulor.
 
Svar: 1:a

Som grilltok och teknikfreak förstår jag inte varför jag inte redan har lyckats införskaffa en sådan tingest?
Så dämpa min teknik ångest är ni snälla.
Samtidigt så kommer ni rädda min sambo från ett försvarstal till varför en sådan bör inhandlas ;).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.