Det blir bättre tycker jag men ibland krymper den inte som den ska.
 
Nu är detta stökigt igen. Jag kommer vägra handla på clasohlsson och ikea om detta fortsätter..........:|

Näe, så drastiskt är det väl inte men jag tycker faktiskt inte det ska behöva vara på detta sätt.....
 
För att slippa det störiga att den gröna navigeringen hoppade flyttade vi ner panorama annonsen under navigeringen (istället för ovanför).
 
...men jag tycker att problemet är listan med inlägg (tex senaste inlägg). Jag vill klicka på en rad men klickar alltid på en annan eftersom banner-eländet alltid är färdigladdad precis när jag trycker.
 
Hade det varit bättre om vi laddar in bannern före innehållet?
 
Per Eskilsson skrev:
Hade det varit bättre om vi laddar in bannern före innehållet?
Bäst hade varit om ni inte laddade den alls ;)

Nej jag tror inte det är bättre då det väl tar längre tid att ladda sidan då.

Men jag upplever också detta som ett irriterande problem.

Sent from my GT-I9300 using Byggahus
 
Hade det varit bättre om vi bara visade stora annonser (980x240 pixlar) i stället för som idag 980x120 pixlar ibland och 980x240 pixlar ibland?
 
Det är nog inte bättre att ladda reklamen före innehållet... grundproblemet är ju inte reklamen i sig utan att texten flyttar sig.

Ja, jag tycker det vore mycket bättre om ni låste utrymmet för banners till största varianten. Struntsamma om det blir lite vitt dött utrymme under mindre banners. Mycket hellre så än att texten jag ska trycka på flyttar på sig.
 
  • Gilla
Patrick E och 1 till
  • Laddar…
Lägg antingen en stor banner eller två små, så blir det alltid fyllt i samma storlek... ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.