Svar: X

Motivering: Efter att Marlene skrev en artikel om mig och vårt första bygge och i rubriken kallade mig "verktygsälskande" (eller om det var "vertygsgalen") så känner jag att jag har ett visst rykte att leva upp till. Nu har jag förvisso de mesta i verktygsväg som man kan förvänta sig att hitta ett hobbygarage, men faktiskt ingen högtryckstvätt! Så för att bättre kunna leva upp till mitt rykte så hoppas jag vinna en i denna tävling.
 
Svar: X

Ur min nuvarande tvätt kommer det bara en skvätt.
Med en Fisk som är Blå kommer vattnet så lätt.
Bilen, båten, barnen blir fina.
Grannarnas kommentarer är ej längre någon pina.
 
Svar x

Nilfisk är en maskin som passar alla gammal som ung.
Den skulle göra mig till kung över högtryckt vatten.
 
I
Svar: X
En riktig htt hade gjort underverk i mitt blivande garage. Fullstor VW Lt 35 går inte ens in på dom flesta tvättstationer så de vore perfekt kunna tvätta den själv hemma.
 
Oj va kul! Detta ser jag fram emot :)
 
Svar 3 st
En högtryckstvätt från Nilfisk skulle göra livet så mycket bättre,
När man inget annat har!
 
Svar 3st X
Hoppas jag inte är för sent ute men provatr iallafall.

Har nyligen flyttat in i ett hus effter att ha bott hela mitt vuxna liv i lägenhet. Och gissa vad jag har andvändning för som jag inte har... Jo en högtryckstvätt! jag ska tvätta alltan, spola rent ogräs från alla plattor och asfalltsskarvar, Tvätta plåttaket för målning, tvätta garaget invändigt från mögel (betongbunker), naturligtvis tvätta bilen och hjälpa en kompis med målning av hus å där behövs högtryckstvätten för att få bort gamla färgen.

Allt detta blir lite jobbigt att göra för hand, så nu håller jag tummarna.
 
Aj f_n upptäckte nu att det var för sent... får skylla mig själv när jag är sent ute...
 
Svaret är X, alltså 3 st.

Motiveringen då...

Tja, vi blev med hus för snart 4a år sedan, vi har köpt mängder med maskiner, verktyg, pryttlar och redskap...
Men hur jag än tjatar på Mannen min så får jag ingen högtryckstvätt :(
Skulle vara underbart, obetalbart att se Mannen min när han kommer hem efter en dag på jobbet, och
fasaden står skinande ren från påväxt, redo att målas!
 
Smurfette skrev:
Svaret är X, alltså 3 st.

Motiveringen då...

Tja, vi blev med hus för snart 4a år sedan, vi har köpt mängder med maskiner, verktyg, pryttlar och redskap...
Men hur jag än tjatar på Mannen min så får jag ingen högtryckstvätt :(
Skulle vara underbart, obetalbart att se Mannen min när han kommer hem efter en dag på jobbet, och
fasaden står skinande ren från påväxt, redo att målas!

:screwy:
 
cust3000 skrev:
:screwy:
Don't you go all :x on us!

Jag tror Smurfette försöker övertyga Goteborg om att hon behöver den bättre och vädjar till Goteborg att ge den vidare. ;)

/F
 
Mikael_L
Kan jag också vädja till goteborg?
Min högtryckstvätt pajade nämligen i lördags ... ;)

Jaja, bara att bita ihop.
 
Vädja på, varken jag eller tjejen kommer nog aldrig släppa ifrån oss denna pärla! :D

Blev levererad utan konstigheter till jobbet igår, väl hemma fick jag assistans av katten med att öppna lådan.

NyNilfisk.jpg

Det slutade med att katten låg inuti lådan och gosade så fort tvätten försvann.

Kopplade in den och prov sprutade några sekunder sen kom tjejen och la beslag på den resten av dagen och skulle tvätta bilen.

Nilfiskinaction.JPG

Idag spolade jag av en del av taket med ett tillbehör som låter en ha en flaska med vätska som spolas ut, kanon smidigt. Är på denna korta tid mycket nöjd med min Nilfisk! Mer tillbehör kommer garanterat köpas till för att öka användningsområdet.
 
Redigerat:
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.