Hej på er AM ägare, och alla andra som tittar in.
För snart en vecka sen, 19 Juni 2012 så köpte jag en AM 220 AC och självklart så blev jag direkt nyfiken på om jag har den senaste mjukvaran i min maskin eller ej.
Sökte runt lite på forumet men det var tyvärr inte lätt att hitta nån samstämmig information så jag bestämde mig för att skapa ett dokument utifrån det jag hittade.

Min förhoppning med detta dokument är inte bara att vi tillsammans ska kunna skapa en databas över tillgängliga mjukvaror till AM utan att vi även ska kunna få fram vad som skiljer mjukvarorna åt.

För att få fram information om mjukvara i din maskin så tryck och håll in 0, posta sedan resultatet här tillsammans med vilken maskin du har.
Har du varit hos återförsäljaren och fått ny mjukvara och även fått det berättat om vad den nya mjukvaran ska göra? Skriv ner det så vi andra kan ta del av det.
Är du en återförsäljare och jobbar med maskinerna? Skriv gärna en rad och berätta det du vet om de olika versionerna.

Jag ska göra mitt bästa för att uppdatera det här dokumentet https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Am2NXkLKhXDqdEpxUmxHVjFRYjJoQVE1WkFCSG9tU2c med all information som jag hoppas kommer in.

Förslag på förbättringar av dokumentet är ju självklart attid välkommna.
Eventuellt så kommer jag rensa bort inlagor i dokumentet ifall allt för många poster med samma mjukvara kommer in, allt för att hålla det någorlunda lättläsligt.

//Martin
 
Bra tanke :)

Här är min info:
Automower 230 ACX 2011 Mjukvara: Ver 2,80 B:36 V:00, Oct 20 2010
 
Tack för informationen, har nu fört in det i dokumentet.

Automover skrev:
Bra tanke :)

Här är min info:
Automower 230 ACX 2011 Mjukvara: Ver 2,80 B:36 V:00, Oct 20 2010
 
Nån som servat sin 230 och fått nyare programvara än min? Ver 2,80 B:36 V:00, Oct 20 2010
 
Hej

Bra initiativ, även om intresset verkar lågt.
Jag fick tillbaka min SH efter service för en vecka sedan och den har fortfarande samma programversion som innan service. :(

Tydligen jobbar inte Husqvarna på att förbättra den längre.

Automower SolarHybrid 2010 Mjukvara: Ver 2,80 B:36 V:00, Oct 20 2010

//Lasse
 
220/230 räknas som färdig produkt och kommer nog inte uppdateras mer, om det inte skulle dyka upp något akut (inte så troligt). Främsta anledningen är att minnet är fullt, ska man lägga till något måste man ta bort någon annan funktion.
 
Här är min info:årsmodell 2013

220 AC CD ver: 02.93 B:40 U:00
Datum sep 16 2016
 
A Aviatorn skrev:
Här är min info:årsmodell 2013

220 AC CD ver: 02.93 B:40 U:00
Datum sep 16 2016
Har du en 230 ACX som har den mjukvaran?
Anledningen att jag frågar är för att jag har en 230 ACX som också har 220 AC CD-mjukvara.

Automower 230 ACX
Mjukvara:
220 AC CD
Ver: 02.80 B:33 V:00
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.