Svar: X

Har som alla andra bilar, tak och sten som behöver tvättas.

Har inköpsstopp från frugan, hur kul hade det inte varit att komma hem med denna och se hennes blick när hon tror att jag köpt den?
 
Svar: 3 st

NÄr jag vinner en Nilfisk högtryckstvätt så måste jag ju fixa till ett vattenutkast på fritidshuset. Då behöver jag inte längre gå in med vattenkannan i köket och högtryckstvätten kan jag säkert också använda.
 
Svar: X, 3 st
Gubben min har i alla år försökt övertala mig om hur "bra det skulle vara med en högtryckstvätt!" :wow: Oavsett vad vi hållt på med, har den där repliken alltid återkommit... Senast skedde detta förra veckan, när jag utrustad med borste och rengöringsmedel manuellt försökte rengöra stenplattorna här utanför entrén. Stönig kärring satt :D, här behövs inga avancerade maskiner... Men sanningen är den, att det gick ju inte så värst bra... :screwy: Kanske dags för mig att kapitulera för tekniken?
 
Svar: x

Nilfisk du sopar rent, med vatten o tryck o ej för sent..........(tidig vår)
Min bil så fin, utan att lida pin
för med Nilfisk blir det lätt, och helt rätt......( coolhetsfaktor stooor)
 
Rätt svar är x 3

När man vill att det skall gå lätt,
vet man om man har valt rätt.
Med nilfisk går det som en dans,
när barnen hänger efter benen som en svans.
 
Svar X - 3 st
Motivering:

En kraftfull högtryckstvätt från Nilfisk skulle vara en våt dröm för våra försummade betongplattor!
 
Svar:
X
Motivering:
2013-04-028.jpg

Börjar kännas dags att tvätta bilen lite oftare än inför besiktningen.
Därför vill jag ha en Nilfisk, för något annat tror jag inte rår bot på den här nivån av smuts.

/Fredrik
 
Svaret är X
Jag tänkte bygga mig en väldigt undehållsfri trall. Det innebär t.ex. att jag kommer försöka undvika att olja den (enligt tips från forumet), samt att jag med minsta möjliga insats ska försöka hålla den ren (förhoppningsvis med en vinst från samma forum)
 
Svar X 3

har försökt övertala frugan att vi behöver en högtryckstvätt sen vi flyttat till villa för över ett år sen men inte lyckats än.
Skulle vara underbart att vinna en Nilfisk så att jobben kring huset går fortare.
 
X är svaret

motiveringen är så barnslig som
vill ha, vill ha, VIILL HAAA!!!!....
 
Svaret är X.

I sommar ska jag bygga en en altan och ett stort gäng fladdermusholkar, med syfte att hålla nere myggplågan så att det faktiskt går att sitta på altanen kvällstid. Men det sista är exprimentellt, och kanske slutar med lika mycket mygg och en altan full av fladdermusskit. Och det vore ju kopiöst äckligt. Så jag behöver en bra högtryckstvätt för att kunna hålla altanen ren om mina kommande husdjur inte sköter sig.
 
Svar: X 3 st

Som nybliven husägare och dessutom till en tomt med stort trädäck och klippor skulle den passa utmärkt. Att jag körde sönder grannens kärcher (som jag ännu inte ersatt eller lagat) har i get med detta att göra men jag kan ju låna ut den till honom såklart.
 
Svar: 3 st

En anstående flytt, ett skitigt barn och en nyinköpt svart bil. Här kommer det måsta tvättas.
En vinst av htt:en vore tacksam så jag kan skura och feja på en endaste gång!

Med nilfisk man kärcher kan piska, både rör och altan blir finast i stan
Bilen blir skinande ren tillsammans med min sons stövelinklädda ben.

Sent from my GT-I9300 using Byggahus
 
svar X
perfekt till vattenkriget i sommar
 
Svar: 3

Den tvätt jag haft har nog gjort sitt
Ty, det mesta vattnet sprutar från dess mitt
Munstycket är torrt
Så det går helt bort
Att lyckas hålla något vitt !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.