svaret är 3

motivering: kör en gammal kärcher idag men har hört att de där blåa ska vara bättre, vore intressant att se om ryktet stämmer.
 
Svar: X, 3 st

Vårt växthus är mossigt och grått, skulle behöva sig en ordentlig tvätt!
 
Svar
X, 3 st

Motivering / Limerick
Visst vore det allt rena öken
Att helt sluta med kaffegöken
Men det blir säkert lätt
med en högtryckstvätt
ifrån Nilfisk att spola kröken
 
Svar: X 3 st.

Motivering:

"Visst skulle det vara gött
att kunna få det högtrycksblött
för när man altanen ska tvätta
gäller det ju att ha det rätta
med en tvätt från Nilfisk i handen
slipper jag att sopa bort sanden!"
 
Svaret är X alltså 3 st
Motivering: Min syster har tröttnat på att låna ut sin högtryckstvätt... "Det är på tiden att du skaffar en egen", säger hon. Hon har förmodligen rätt, tre båtar, altan och bil är faktiskt en anledning till att skaffa en egen högtryckstvätt, så hjälp mig med det och håll min syster på gott humör.​
 
Svaret är X (3 st).
Motivering:
Till vårt eget paradis en lerig väg leder,
bilen måste hållas ren för att bland grannar behålla vår heder.
På en nytvättad och glänsande bil kan man aldrig stirra sig mätt,
men hur ska vi hålla den skinande på ett lätt sätt?
Nu har jag hittat svaret rätt och slätt,
från Nilfisk vi behöver vinna en högtryckstvätt!
 
Svaret är X = 3 st

När jag nu i juni äntligen får mitt körkort
Och min alldeles egna bil står i dess carport
Skulle den då vara smutsig, täckt med lort
Längtar jag efter att med stil och fart så fort
Få tvätta bilen med maskin av högklassig sort
 
Svar: X = 3 st

Vore super med en högtryckstvätt, bilen ska tvättas när man varit till stugan, växthuset behöver göras ren, altangolvet behöver en omgång, eller nåt annat skitigt som dyker upp i ens väg.
 
Jag vill vinna detta kraftpaket då jag är en ensamstående mamma till 2 underbara barn, jag har även ett riktigt renoverings objekt som jag sliter med från morgon till kväll alla lediga stunder!
denna somnar är det fasaden på huset som ska tvättas samt altanen! Behöver jag säga att det skulle vara sjukt mycket lättare med en högtryckstvätt än att tvätta allt för hand med hjälp av en rotborste och vattenslang!?
Jag behöver desperat en nilfisk!!

Plus att min ensamstående granne även hon kommer att få låna den till att tvätta av sitt hus!
här i Eskilstuna blir den mer än uppskattad! Även använd till tusen!

så jag håller tummarna!!!
 
Rätt svar är X 3 st.

Oavsett vad vi skall tvätta -är Nilfisk det rätta.
Gör jobben med ett nöje -med all smuts den plöjer :)
 
Svar x - 3st.


Motivering är enkel: Har provat andra märken tidigare men inget har uppvisat kvalitet av någon högre klass och har därför alltid gått sönder. Med Nilfisk så håller grejerna och jag kan dessutom få ha rent och snyggt runt omkring både bil och hem!
Nu bor jag på landet med grusväg = mycket smuts på det mesta som går efter vägen och det vore skönt att kunna blåsa av allt emellanåt i alla fall. samt använda i husrenoveringen som pågår för fullt :)
 
Svar X: 3 st.

Motivering: Min högtryckstvätt har gått sönder (en av de gula) och bilerna är smutsiga, plattorna skulle behövas tvättas. Samtidigt bor jag i ett hus med enstegstätad fasad som säkert snart ska bytas så jag får spara in på alla utgifter jag kan, därför skulle jag behöva att vinna :)
 
Svar X 3st
-Bilar, Garage, Cyklar, Fasad, Altan, Avlopp ALLT skulle behöva en högtryckstätt
 
Svar: x

Ett mycket fint pris, som man självklart skulle vilja vinna. Har idag en med alldeles för klent tryck i så denna skulle passa utmärkt.
 
X

Ordning och reda, kanske en högtryckstvätt på freda'?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.