Vi tänkte bygga en garderob längs en vägg som är 3,80 lång och 2,40 hög. Tänkte sätta skjutdörrar på skenor. Vi har extremt dåligt med förvaring nu och behöver fixa detta nu när vårt andra barn kommit. Ekonomin är begränsad så var kan man hitta "billiga" skjutdörrar som ändå är bra? Inredning till bra pris är också en fördel.
 
Dörrar och skenor från www.skbv.se
Inredning från det stora svenska möbelvaruhuset.
 
Tackar också för tipset eftersom jag var ute efter just detta!
Men jag tror att IKEAS egna skjutdörrsystem går att anpassa till olika bredder och torde således vara billigare än skånska byggvarors dörrar.
 
Har Ikea skjutdörrar man kan sätta i skenor på tak och vägg?

Ska kolla lite mer!
 
De är gjorda för att sätta på PAX garderober men jag tror (med viss reservation) att de går att sätta på annan konstruktion också med viss anpassning.
 
Ja det går, på ikea visas alla dörrar och vid visningen sitter de på vanliga reglar :)
 
Okej de var ju bra! Hittade iaf på skbv.se för 4700 för 4 dörrar så tror de blir billigast. Sen inredning från Ikea! :)
 
Vi gav 1600:- för 4 meter på IKEA, de sålde ut alldeles nyligen på IKEA Västerås... Erbjudandet står kvar på deras hemsida. Ring och kolla vad som finns kvar :).... Om du har möjlighet att åka dit dvs...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.