För att minska utläckaget av en massa skadliga ämnen i naturen bör bilen tvättas där det finns system för att ta hand om skiten. Det finns tvättar med slutna system på många mackar. Kolla med kommunen, de ska ha koll och kunna ge råd!

Lycka till!
Tomas
 
Svar: 3 st

Motivering: använder högtryckstvätt en del i min verksamhet, kull att kunna jämföra mot mer proffesionella tvättar.
Kommer naturligtvis att skriva en recension här om det önskas!
 
Svar X 3 st.

Motivering:
Miljövänligt och vattensnålt skall de va, därför tvättar jag med Nilfisk i da(g)
 
Svaret är "X".

Jag har en Alto-maskin idag som har varit i min trogna tjänst i 12 år och som har gjort ett suveränt jobb, men till min fasa när jag skulle dra igång den denna säsongen så läckte den som ett såll. Undersökte saken och upptäckte att det hade blivit en spricka på trycksidan i pumphuset. Var nog åldern som tog den tillslut, och kanske IS(vet inte om det varit minusgrader i garaget)..

Men nu är jag på jakt efter en ny Högtryckstvätt, och enligt mig är det bara Nilfisk som gäller!
 
A
Svar: X 3 st

Vi har varken ett nytt hus, ny bil eller ny altan. Men vi vill vårda det gamla vi har därför hade en ny fin tvätt passat fint.
 
Svaret är 3 st

Motivering: Med hus och uppfart, dubbla bilar och barn på 2 år samt 2 månader så finns det varken tid att tvätta utan, heller ingen ekonomi att köpa egen tvätt. Den här Nilfisken hade tagits emot med öppna händer!!
 
Svar X. 3 st. Som nybliven villaägare är en högtryckstvätt nåt vi verkligen behöver idag. Altanen ska tvättas och bilen ska spolas. image.jpg
 
Svaret är X dvs. 3 st

Här behöver det sprutas av bara farten,
och Nilfisk verkar vara en smart en,
ogräs mellan plattor och en båt gömd bakom mossa,
den som fixar i det här huset är en riktig tossa,
vi behöver all hjälp vi kan få,
& med en Nilfisk skulle vi verkligen må!
 
svar: x
För att skryta med :)
 
Svar: x

När bilen ska tvättas, är det en nilfisk vad jag ska ha!
När trallen ska göras vårfin, så tar man fram nilfisken sin.
Alla mina verktyg blåa är, så borde även min högtryckstvätt vara.
 
Svar: x
Om jag vinner så har jag fortfarande 99 problems but the högtryckstvätt ain't one!
 
Svar X.

Detta kunde inte komma mer lägligt då jag precis plockat ned c:a 160m2 betongpannor från taket fulla i mossa.
De ska sprutas rena med en högtryckstvätt jag ej ännu äger och återvändas som utfyllnadsmaterial under altan
som ska byggas inom en snar framtid. Men med barn på G så fick barnvagn prioriteras högre än tvätt för hushållsekonomins skull och altanen vänta tills bättre tider. :)
 
Svar X =3 st
När jag var liten cyklade jag och mina kompisar ofta förbi ett villa där det var en emaljerad skylt till källarvåningen. På skylten stod det "NILFISK försäljning och verkstad". Jag blev aldrig klok på vad detta Nilfisk var för något, jag såg nog framför mig någon märklig sorts fiskar....
Tiden gick, och till och med jag blev vuxen. När jag och min älskade letade hus för familjen letade vi i det område där jag växte upp, och döm om min förvåning när jag såg att "Nilfisk-huset" var till salu. Efter lite om och men stod vi som ägare till huset. Här har vi nu bott i 25 år och i den källarlokalen där mannen i huset hade sin verkstad för Nilfisk dammsugare har jag nu min snickarlokal! Huset är renoverat och tillbyggt i flera omgångar. Nästa projekt är att bygga carport, det har vi klarat oss utan i 25 år!
 
Svaret är X 3 st
Motivering: Jag behöver förstärkning mot mina barn i de stundande vattenkrig i sommar :cool:
 
Svar X 3 st
Med sju träbyggnader som behöver tvättas så hade det varit lägligt att få vinna en Nilfisk!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.