Rätt svar: 3 st.

Jag och min fru har nyligen köpt oss vår första villa och med det en till bil. Så nu har vi två bilar, miltals till närmaste biltvätt och en tom plånbok efter allt som varit tvunget att införskaffats. En bra högtryckstvätt skulle därför sitta perfekt!
 
X 3 st är svaret.

Hus, mc, altan, allt vill tvättas rent.
med en Nilfisk görs jobbet fort, behöver inte lägga mej sent!
Vinner jag denna Nilfisk högtryckstvätt, tvättas allt detta lätt.
En Nilfisk står högt på önskelistan !!!!

Pär ,Gävle
 
Svar 3st

Motivering: Det vore gött å slippa starta bilen å ta den på en tur så fort det regnar för att den ska hålla en något så när jämn smutsbalans. Var en miljövän och ge mig tvätten.
 
Rätt svar är X, 3st

När man ska lämna tillbaka en fyrhjuling som kört stora mängder dynga skulle det vara kanon med en riktig högtryck och slippa stå i timmar och blaska men vanlig slang som dessutom saknar spolmunstycke.
 
Svar: X 3 st.
Min nuvarande tvätt har frusit sönder efter vintern. Nästa tvätt kommer jag förvara i förrådet...
 
Svar: X

Hyr hus, där föregående hyresgäst uppenbarligen inte hade en högtryckstvätt...
 
Svar: X, 3 st.

Jag svarar med en bild. Mina grannar är trötta på denna deprimerande syn från panoramafönstren i sitt nybyggda hus. Men en krafig högtryckstvätt går uppfräschningen lätt ;-)

Mögigt garage.jpg
 
Svar: 3

Har redan en gammal Nielfisk. Verkar aldrig vilja ge sig så jag har svårt att motivera inöp av en ny. Vinner jag får svärföräldrarna ta över den gamla.
 
Svaret är: X, 3 st.

Jag vill visa grabben hur kul det kan vara att rengöra saker, om man bara har riktiga grejer.
 
Svaret är X 3 st
Det skulle vara en underbar present om man vinner högtryckstvätten, speciellt för mig som är en riktig fattiglapp för tillfället eftersom sparpengarna gick åt att renovera ett fuskbygge.
Dessutom skulle det vara kul att jämföra sig och styla inför grannen som kör med den gula högtryckstvätten av märket kärcher.
 
Glada torparen: Man vattnar inte sånt med en högtryck satsa på en vattenspridare ist ;P!
 
M
Svaret är X, 3 st

"Nilfisk har ett flöde som räcker till alla fiskar i Nilen. Med en Nilfisk blir terrassen renare snabbare än en mört nappar!"
 
X3 för att få bort all mossa på taket på huset jag just köpt. Rött tegel mot grön mossa är inte vackert och tegelpannerna har börjat gå sönder. Sedan kan man nog ha den till annat, som att uppfostra barnen och sånt...
 
Svar på frågan är x. 3st
Motivering: Min gamla kärscher är på väg att lämna in. Intressant att prova ett nytt märke.
 
3st

Det kunde vara kul att vinna en, för jag vinner aldrig.
Bilen ska tvättas, husvagnen, plattorna och muren.
Hoppas jag vinner
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.