Svar: 3 st

Köpte en liten, billig, gul högtryckstvätt för två år sedan som nu gått sönder.
Därför skulle jag uppskatta en större, dyrare, blå som håller.

Allt blir ju lätt med en högtryckstvätt!
 
Svaret är X 3 st.
Med en Nilfisk i kvarteret blir man kung. Räcker som svar tycker jag :)
 
Svar: X - 3 stk
Motivering: Vi bygger et sommerhus utenfor Strømstad och en högtryckstvätt er selvklart ett måste til alle typer utvendig renhold. Har allerede en enklere modell Nilfisk hjemme i Norge som har fungererr utmerket i mange år och kan derfor anbefale Nilfisk til alle som vurderer högtryckstvätt. Hvis byggebudsjettet tillater det vil jeg anskaffe en en ny Nilfisk högtryckstvätt til sommerhuset i Sverige.
 
Svar: X (3 st)

En Nilfisk i på uppfarten än bättre än tio fiskar i Nilen !
 
Mina föräldrar köpte en Nilfisk damsugare på 50-talet. De använde den tills de gick bort 2002.
De bodde i en lägenhet.

Det skulle vara häftigt att vinna en Nilfisk högtryckstvätt! Jag som numera bor ensam i ett litet hus, skulle ha oerhört nytta av den och samtidigt minnas mina föräldrar och deras första och enda damsugare.

Kvalitet lönar sig!

Mvh
Eva
 
Min motivering lyder: Jag äger ett hus och har funnit att en högtryckstvätt är ovärderlig i det vardagliga underhållet av allt som har med huset att göra. Spola bort mossbildningen på uppfarten till garaget, spola av fasaden på huset, spola bort mossan från taket på huset, göra rent bilen, spola rent trädäcket för att kunna olja in det igen.... Listan kan göras hur lång som helst. Men det absolut största motiveringe är ju ändå att med en tredje liten på väg så är ju inte inkomsten på topp så vi har ju inte råd att köpa en högtryckstvätt själva...
 
Svar: X (3 stycken)

Snart är det dags att med en borste skrubba bort mossa på taket. Tänk om man hade haft en av Nilfisk berömda högtryckstvättar? Kan inte tänka mig något annat sätt att få arbetet gjort enklare och snabbare!
 
Svar: X
Då fasaden blir grönare och grönare, taket mossigare och mossigare och även bilen i garaget dammigare och dammigare hade det varit kanon med en Nilfisk högtryckstvätt! Vi har nämligen även redan köpte en Nilfisk taktvätt i förhoppning att grannens Nilfisk skulle passa men den var för gammal med skruvanslutning i stället för snabbfäste. =(
Så snälla skicka hit en Nilfisk högtryckstvätt innan allt växer igen här hemma! =)
 
X 3st
motiveringen är att jag har en gammal kärcher nu dom läcker som bara den å sen är det ingen vinda på den så man får ju försöka hänga slangen själv. Hade underlättat om jag hade vunnit den!:)
 
Svaret är x 3 st !

Det är dags att tvätta taket, trädgårdsmöbler, staket o.s.v. Nilfisk högtryck är bäst men jag har ingen.
 
Svaret är 3 st loggor ..
Motivering :

Riktiga kvalitetsprodukter ger bäst resultat
Då ska det va Nilfisk såklart !
 
Svar 3st.

Motivering: Sista gången jag lämnade in bilen på biltvätt så fick jag en stor repa i lacken. Då kände jag att jag vill kunna tvätta min bil minst lika ren och utan några risker för fler repor i lacken.
 
Rätt svar : X ( 3 st )
Alla sjöstensplattor , som vi lade runt vårt hus -82
Visst var det snyggt och fräscht just då.
Nu är dom fulla med mossa som jag inte kan rå på.
Varenda år försöker jag ändå.
Nilfisks högtryckstvätt !!
Nu gick det upp ett ljus :)
Där är ju lösningen på mitt mitt problem
Hoppas jag lyckas vinna den
 
ullet
Hej, tre loggor är svaret.

Tänk att med en ny högtryckstvätt från Nilfisk tvätta taket,
kanske det utan mossan känner sig naket,
själv ser jag fram emot att öppna paket!

Mvh

Nödrimmaren Ulrik
 
Svar:X 3st

Jag skulle behöva tvätta bilen med lika mycket vatten som Nilen.Altanen skulle inte gillas av sultanen.Huset är grön som en groda.En högtryckstvätt från Nilfisk skulle hjälpa mig på traven innan jag hamnar i graven.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.