Svar: X
Ett enkelt svar, jag har ingen högtryckstvätt.
 
Svar: x

Som husägare med 120m2 altan skulle en högtryckstvätt underlätta den stressiga vardagen med jobb och barn. Vägen till ett fint en blir både snabbare, snyggare och framförallt roligare!
 
svaret är x 3st alltså

Motiveringen: tanken på att vi ska måla om vårat hus som behövs tvättas av , kommer detta underlätta.Eftersom man har barn som leker med lera och som dem lyckas placera på våran altan,sten uteplats m.m. hade detta varit ett ångets dämpande hjälpmedel. Som små barns föräldrar är inte en högtryckstvätt det första som man köper.
 
Svarsalternativ x är rätt.
Jag orkar verkligen inte sitta på knä och handskrubba 120 m2 trall som måste göras i sommar. Det finns roligare saker att lägga tiden på som sina barn och sambo t ex.
 
T
Svaret är (X) 3 st.

Ska tvätta föräldrarnas tak i sommar och då hade denna mackapär passat ypperligt till detta ändamål. När sedan taket är rent och dessutom fått en ny fin färg så kan hela familjen utbringa en skål!

PS. Ja, jag vet, jag är värdelös på att rimma............:rolleyes:
 
Svar. X 3st

just flyttat till hus ute i en lantisort utan särskilt bra pendlingsmöjligheter så blir mkt bilande och husrenovering. Tyvärr sattes högtryckstvätt väldigt långt ner på investeringslistan så vore ju utmärkt om vi kunde vinns en! Då skulle till och med grannarna bli glada över ren bil och altan!
 
Sommaren ska vara lekande lätt,
och givetvis ska högtryck råda.
Tack vare denna testvinnande tvätt,
får jag ju faktiskt de båda.


En superpryl från proffsiga Nilfisk,
som förenklar alla mina tvättarbeten.
För med detta kraftpaket finns ingen risk
att smuts kommer att förstöra ledigheten!


Svar: X. 3
 
  • Gilla
Enk Projektet
  • Laddar…
Y
Svar: X
Motivering: Behöver något att imponera den förhoppningsvis blivande flickvännen med så att hon flyttar hit. :cool:
 
Svar: X (3st)

Vår gamla KEW la just av, knappen av plast gick av, hoppas nu vi vinner en ny trotjänare!
 
3 st!

Min fasad blir invaderad av mördarsniglar så jag behöver tvätta rent den. Sen så hade det såklart varit bra att kunna blåsa rent i diverse rör som går till en uppsamlingsbrunn på tomten. Idag luktar det apa därifrån.
 
3.
Jag åker 20 mil ToR till min far för att tvätta bilen. Första 2 milen hem är dammig grusväg... Min bil får aldrig känna sig ny...
 
Rätt svar: X (3 st)

Tänk att få tvätta med högtryckstvätt,
enkelt och lätt, helt utan svett.
Bara att ansluta och sen spruta,
varje smutsfläck blir ett sätt att njuta.
Dessutom är den ergonomisk
- strålande tänkt Nilfisk!

Hoppas jag vinner, jag kan redan se framför mig hur smutsen försvinner!
 
Svar X
Min gamla Kärcher håller på att ge upp! Tänk vad roligt alla tråkiga uppgifter blir med en riktg apparat : biltvätt, hustvätt, platttvätt, båttvätt, altantvätt, avloppstvätt.Jag skulle verkligen behöva en sån (y)
 
Svar: X 3st
Efter vårens renovering och kakling av badrum där altanen fick agera underlag för kakelskärare till den grad att trätrallen förändrade färg från "naturligt trä" till rödare än Pippi Långstrumps båda tofsar. Här behövs en högtryckstvätt för att återställa altanen till dess usprungliga nyans.
 
Svar X
Många på gatan tvättar sin bil med vanlig vattenslang, tänk att få visa upp denna "Star Trek". Tror många skulle ila iväg för att köpa en egen.
Vore kul att se hur länge man är kung i sitt område :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.