finns de att köpa "ploppar" man sätter i hålen i t ex köksskåp? hålen man kan sätta upp hyllorna i alltså :)
 
S
kolla clas olhson har funnits där
 
tack, har försökt leta men vet inte vad jag ska leta efter riktigt :p
 
343484.jpg



http://www.jula.se/hyllbarare-10-pk-343484
 
Ikea har såklart.
 
de där är ju hyllbärare, jag vill täcka för hålen :)
 
pushpop skrev:
de där är ju hyllbärare, jag vill täcka för hålen :)
Jaha, trodde det var sådana du skulle ha.
 
Ikea har sådana med, i alla fall där Metod köket har släppts (vet inte om de fanns till faktum).
 
Ikeas variant heter just variera, vita. Kostar 9 kr för ett paket
 
Redigerat:
  • Gilla
pushpop
  • Laddar…
tack äntligen hitta ja :D
 
Vet nån om det finns liknande (vita) täckbrickor/proppar för att slippa se excenterskruvarna i undersidan av överskåpen (Ikea metod), eller nån annan lösnning på problemet?
 
Mr_XXX skrev:
Vet nån om det finns liknande (vita) täckbrickor/proppar för att slippa se excenterskruvarna i undersidan av överskåpen (Ikea metod), eller nån annan lösnning på problemet?
Täcksida? Det är svårt att få det bra hur man än gör med dom däringa skruvarna.
 
Mr_XXX skrev:
Vet nån om det finns liknande (vita) täckbrickor/proppar för att slippa se excenterskruvarna i undersidan av överskåpen (Ikea metod), eller nån annan lösnning på problemet?
Jag spacklade med latexfog och målade.
 
Ok, tack för svar, men täcksida bygger en del och är både dyrt ock bökigt. Spackla o måla känns överarbetat. Hade varit nöjd bara att slippa se dem och oroa mig över fukt från spis o disk. Vet att jag sett såna på nån gammal möbel av okänt fabrikat. Annars kanske man få slakta några othellobrickor o ta vita halvan med en klick silikon på
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.