Har senaste dagarna noterat flera trådar som är flera år gamla, och där diskussionen verkar död sedan länge för att nu i dagarna åter frodas och ta vid där de slutade. Bl.a. en tråd om inåtgående ytterdörrar som startade 2007, var död och återuppstod idag. Är det någon bugg som gjort att någon får upp dessa reliker bland "senaste inlägg"? Har sett minst tre trådar senaste dagarna så jag tror inte på slumpen.
 
Är det inte så enkelt att någon sökt efter ämnet, och fortsatt i den gamla numera upphittade tråden? :)
 
Kan mycket väl vara så, men "känslan" var mer att arkeologen svarade på årsgamla frågor snarare än ny input/ nya frågor i ett aktivt uppsökt ämne. Jag har dock inte gjort några djupare eftersökningar, det var bara min hjärnas mönsterigenkänning som reagerade, så jag undrade mest om fler reagerat.
Vi får väl se om det fortsätter!
 
Det är lätt hänt att folk hittar hit via Google och då svarar i en tråd som är väldigt gammal.
Vi provade ett tag med att låsa gamla trådar men det visade sig fungera rätt dåligt så vi tog bort den funktionen igen.
 
Jag läste någonstans att någon hade problem med någon version av appen, att den hämtade fel inlägg ibland. Ifall någon kan hitta något konkret exempel (tråd och skärmdump på fenomenet) så kan vi försöka laga. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.