Hejsan, vi har kikat lite på ett hus som behöver en hel del omsorg.. och vi skulle vilja ta med oss en person som är insatt i både bygg och fuktproblem (mögel, ev svamp, fuktskador, bjälklagsfrågor/byten takbyten och lite annat sånt "kul") som man kan ha med sig på visning och fråga och diskutera med.. - vissa saker är svåra att se själv och man vill både veta om problem och ev lösning (och ev kostnad för åtgärd..).

DVS på ren "konsultbasis" :)

Någon som vet var man kan hitta en sådan person i Lund trakten?
Rekommendationer och tips mottages tacksamt!

Tack på förhand;
MVH Sandra
 
När är ni i behov av detta? Låter dumt men vet om 2 st men båda dessa är lite låsta i tid. Den ena vet jag inte tar konsultuppdrag förrän framåt oktober. Den andra kommer bara finnas i skåne under augusti månad.
 
Lolle skrev:
När är ni i behov av detta? Låter dumt men vet om 2 st men båda dessa är lite låsta i tid. Den ena vet jag inte tar konsultuppdrag förrän framåt oktober. Den andra kommer bara finnas i skåne under augusti månad.
Ganska snart troligen (har inte fått nån dag av mäklaren än), så det var ju lite synd på dina förslag där. Men tack ändå! Om nått förändras "piper jag till" här igen (y)

Ha en trevlig dag,
MVH Sandra
 
corre skrev:
Hemsidan är ingen höjdare, men killen är vettig. Han besiktigade mitt hus nu när jag sålde det, och han var riktigt vettig.
[länk]
Ska kika in på sidan och inte döma hemsidan ;)
Tack för tipset!

MVH Sandra
 
Du kan kanske höra av dig till fuktcentrum på LTH. De kanske har kontakter eller referenser på den kommersiella marknaden? Vet inte om de jobbar med fuktangripen gammal byggnad eller uteslutande med byggfukt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.