1923

Conrad - få hem all teknik och elektronik utan någon promenad!
 
1. 1923

för oss pryl tokiga är detta ett dröm företag. Sortimentet med 150 000 produkter innehåller alltid en produkt i sin klass med det där lilla extra/ nån funktion som inte en standard produkt i den lokala affären har, som man letat efter. Eller inte ens viste att det fanns.

desutom så körde jag på en stor sten med min gräsklippare i höstas, så motrfästet gick sönder. Så jag måste ha en ny gräsklippare i år.
 
1923

Vi har blivit riktiga Ryobi-fans på sista tiden. Att vinna sen här gräsklipparen skulle underlätta mkt i vår vardag. Vår nuvarande gräsklippare är jättedålig, så jag kan inte ens starta den själv. Om vi vinner, så är det en seger för jämställdheten, eftersom då behöver jag inte vara beroende av min man för att lyckas starta gräsklipparen.
 
Svar: 1. 1923

Alt du behöver av ting og tang, beställas på nät og sendes med en gang.
 
Svar: 1923

För mig var Conrad.se något nytt
Vilket sortiment ! Vilka priser !
Man blir ju som förbytt
 
1923

Motivering om Conrad
Conrad ger dig 150 000 anledningar.
Vilken är din, -den här gången?

(Jag behöver just nu bara en, - har blivit med egen trädgård!)
 
Redigerat:
Svar: 1. 1923

Jag upptäcker nästan dagligen prylar man behöver,men så kollar man på Conrad.se
och man visste inte att det var sååååå många prylar man behövde.
 
Yihaa, den här hade ju varit alldeles knasigt bra!
Svaret på frågan är 1923.

Conrad.se är det enda du behöver veta,
om du efter teknik- & elektronikprylar ska leta!
 
Svar 1. 1923

Conrad:
Allt du behöver för Solfångare och Jordvärme; med kyla, teleskop och elektronik via hållbar teknik.
 
Svar: 1. 1923.

Om det är något du saknar vad gäller teknik
räcker det med att besöka en enda butik
de har allt och lite till inom hemelektronik
ja till och med hårtork, gitarrer och spik!
Conrad.se!
 
1923

jag behöver vinna eftersom jag och min kära sambo precis flyttat in i nybyggt hus och därmed har tömt allt vad ekonomi heter. Nu är det barkbröd och vatten som gäller, och köpa gräsklippare är det inte tal om!
 
Svar: 1923

Jag vill vinna för att förra hyresgästen i vårt hyrda hus, snodde med sig husets gräsklippare!

Slogan: Från litet till stort, för stor och liten!
 
Conrad har färvånat mig flera gånger. De har grejor som faktiskt inte går att hitta någon annanstans i sverige. Åtminstone inte för privatpersoner. Sökte t.ex efter en fasöverbryggare för Home Plug enheter. Voila Conrad hade flera stycken att välja på!
 
Allt man kan tänka sig
och allt man kan önska sig
finns till lägsta pris
på Conrad.se
 
svar: 1 - 1923 Jag har redan klippt ett par gånger el sladden istället för gräs.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.