Veckans tävling vecka 18:
Vinn sladdlös gräsklippare och ännu mer!

paket.png

Det börjar bli säsong för stekande sol, semester och därmed även gräsklippning. Varför inte klippa gräset med batteridrivna och sladdlösa Ryobi RLM4852L från Conrad.se? Den klipper hela 1 000 kvadratmeter på en laddning! Förstapristagaren i veckans tävling får hem den här bjässen, men andra- och tredjepristagarna går inte heller lottlösa. I potten ligger även den trådlösa väderstationen EFWS 91 och skruvdragaren Toolcraft MD3.

Totalt värde: cirka 5 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: När startades Conrad i Tyskland?


1. 1923
X. 1968
2. 1935

Motivering
Beskriv Conrads stora utbud (150 000 produkter) på ett så kreativt och målande sätt som möjligt.

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 10 maj.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Conrad.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Conradse för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
TobiasGren och 3 till
  • Laddar…
Svar: 1, 1923

Conrad är bäst för dom säljer alkotest. Är inte detta nog kan du köpa plog.
 
1923

Produkter och prylar till alla och envar,
det är just vad conrad.se har.
Bra priser på allt du behöver,
gör att du får pengar över.
 
Svar: 1923

Elgitarr, borrhammare eller varför inte en router. Ett brett sortiment till bra priser gör att Conrad.se är ett självklart val när man vill köpa nya saker.
 
Svaret är 1923 och jag vill vinna för att min fru som älskar att klippa gräs behöver en ny gräsklippare, hon älskar dessutom färgen grön.

När du behöver en bra grej, kontakta Conrad, inte mig. De har vad du behöver, dessutom sparar du en massa klöver...
 
Redigerat:
Svar: 1923.

Jag bara sladdar omkring med min bensindrivna gräsklippare. Med en sladdlös batteridriven gräsklippare kommer det inte längre se gräsligt ut.
 
L-Bror
Svar 1923

Frågan är: Var hittar jag...?
Svaret är: Conrad!
 
1923. Conrads erbjuder oss allt från biltillbehör,,komponenter,datorer,energiförsörjning,hobby men den erbjuder oss nåt som vi alla älskar och det är hus och trädgård. Hos Conrads hittar man allt man kan tänka sig och priserna är oemotståndliga.
 
R
Svar: 1923.

Jag och min sambo och vår nytillkomna dotter flyttade in i hus för någon månad sedan. Vi har en gräsmatta på ca 800kvm2 men saknar gräsklippare. Denna Ryobi gräsklippare hade gjort underverk för oss och vi skulle få en vacker gräsmatta hela sommaren!
 
1923.

Conrad. Har alla teknikprylar en hus ägare behöver plus lite till.
 
1923

Med en liten bebis som kommer ligga i vagnen när gräsklipparen ska fram så vore det toppen med en som smyger runt på EL som inte väcker honom i onödan.

Det man inte visste att man behövde, finns på conrad.se
 
Rätt svar:1923

Jag vill vinna för att jag fått till en så bra slogan för conrad.se

Från 1923 bestämde vi att vi i tyskland skulle sälja,
så tyskarna kunde det bästa välja,
och sedan 2005,
finns vi i svenska hem,
allt från larm, klockor, verktyg och olika komponenter,
när ni vara valt tryck bara enter
sedan är det max 6 dar
innan ni varan i handen har.
 
Rätt svar: 1923

Hjärter & klöver - Conrad.se har allt du behöver.
 
Är du data, bil eller bara vanlig nörd? Är det Conrad som gör dig nöjd!;)
 
ullet
Hej, svaret är 1923.

Conrad.se - allt du behöver mellan himmel och jord!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.