har du fått någon svar? vi tänkt göra precis samma sak ;D
 
Hallå, Griper lite i en gammal tråd...fick ni aldrig några svar?
Vi är också inne på detta men det verkar stagnerat lite med diskussionerna om att handla i Polen/Estland.
Åkte ni iväg någon gång?
Hur bar ni er åt i så fall? Åkte ni själva eller hade ni någon som hjälpte er här hemma?
Vad köpte ni för något?

Vore tacksam för lite råd från någon som varit i polen och handlat.
 
:)
Hej är precis i startgroparna att börja bygga, Funderar på att ta byggmtrl från Polen. finns det någon som kan tipsa på bra och pålitlig leverantör av Fönster och Ytong block i Polen.
 
jimmy11 skrev:
:)
Hej är precis i startgroparna att börja bygga, Funderar på att ta byggmtrl från Polen. finns det någon som kan tipsa på bra och pålitlig leverantör av Fönster och Ytong block i Polen.
Fönster vet jag inte jag hittat några snygga i Polen men både Castorama och BAT har Ytongblock.

mvh
David
 
Elitfönster tillverkas bla i Polen, så förmodligen så går det även att köpa dem där. Har dock inte hittat någon leverantör (har ej heller letat så mycket för den del). Dock så skulle det vara intressant att veta om någon hittar leverantör där.
 
Jag har också hört att vissa Elitfönster tillverkas i Polen men jag har aldrig sett dem där och jag har letat.

mvh
David
 
Hej!
Jag fick ett parti hyvlade byggvirke från Estland för att bygga eget hus; men det blir för mycket för mig. Jag planerar att säljer en del.
 
Hejsan.
Var på en resa och fick hjälp av företaget som annordnade resan att hitta både virke och fönster av mycket bra kvallite. Är det av intresse så kan ni maila dem på

info@crgolftravel.com

Så hjälper de er säkert.
 
Hej. Rär jag sökte på nätet kom din förfrågan upp om att du sökte kontakter för att köpa byggmaterial i Polen. Jag har samma önskan. Har du fått några svar? Tacksam omdu vill ringa mig på 087117229 eller maila över några tankar om hur jag kan gå vidare. Bästa hälsningar bosswe
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.