Hej,

Har lagt nytt golv i köket och det blev tokbra. Nu är det dock problem med listerna runt köksbänkarna som ställer till det. Bifogar bild här

WP_20130501_012.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag är helt slut på idéer på hur jag ska göra det snyggt runt dessa, har försökt såga ytterst små hörn, har försökt fila ut en grop i listen har även försökt göra en grop i listen med sticksåg men utan framgång. (typ som nedan)

WP_20130501_013.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Håller på och bli tokig! Någon som har en bra ide?
 
Ta bort hörnlisten och lista med kvartsstaven. Sen kapar hörnlisten och sätter dit den. Ev behöver du snedda den lite för att ansluta bra till kvartslisten.
 
Menar du att jag skall ta bort hörnlisten på köksskåpet? Aldrig testat om det går, kanske det gör :)
 
Jag kanske missförstår vad du försöker göra, men du kanske har en gyllene chans att motivera inköpet av en multicutter!
 
Ja det menar jag. Beror ju på hur den är fastsatt förstås. Mina är spikade med mässingsstift. Om den är limmad kan det ju bli problem förstås men sannolikt sitter den inte så hårt fast.
 
  • Gilla
annfru
  • Laddar…
Kände på den precis, och det satt som berget. Så antar att det är limmat (kanske tom med från fabrik?).
Har vart inne på såga ner dessa innan men har försökt att inte behöba göra det.
 
Ja då är det nog stämjärn eller multiverktyg som bobas föreslår för att kapa ned dom som gäller iaf.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.