Frågan är inte svårare än rubriken.
Var man än läser på nätet så lovordar ju allt och alla Stroller Kombi, men jag har tillgång till Weibulls Kombi till ett bra pris och enligt deras egen hemsida så ska det fungera mot ogräs á la Stroller Kombi.
Någon med erfarenheter eller åsikter?

//JeRo
 
F
Weibulls Kombi skall tydligen vara identisk med Stroller Plus + Kombi enligt Olle Berg (som med största sannolikhet är ganska hårt sponsrad av dom företag han rekommenderar så jag tar allt han skriver med en nypa salt) www.olleberg.se
 
Samma Olle har alltid förordat Weibulls Kombi (som inte finns kvar på marknaden länge till) framför just Stroller Kombi då denna skall vara effektivare mot vissa svårutrotade ogräs. När Weibulls lämnar marknaden dyker en ny produkt upp (precis som fsn skriver), Stroller+ Kombi vilken innehåller samma bekämpningsmedel som Weibulls (även samma koncentration), men om de är identiska vet jag ej.
Summa summarum, köp Weibulls om du får ett bra pris och följ anvisningrana noga!
 
Ja, just det där med fenoxysirar har jag suttit och funderat mycket på ;)

Skömt åsido, det låter som ett rätt så lätt val, tackar!

//JeRo
 
Hej!

NYA Stroller Kombi + är exakt samma produkt som gamla Weibulls kombi, tillverkaren kom inte överens med Weibulls så Bayern Garden köpte den istället och lanserar den som uppföljaren till deras egna Kombi med NYA namnet Kombi Plus.

Ni som köper Stroller Kombi idag bör ju leta efter Stroller Kombi + som är en bättre produkt, många affärer har gamla lager kvar och säljer den gamla fortfarande.......

Rätt så bra betyg åt "Weibulls Kombi" när konkurrenten vill ha produkten istället eller?
 
Har lite fundering se om någon har något bra svar

Denna veckan ser det ju ut som om temperaturen kommer att ligga mellan 15 -23 grader hela dygnet.

Så jag tänkte sprida ut min kombi nu. Men är det förtidigt med tanke på den kalla vår som varit, tänkte om inte ogräset fått fart än Ska jag vänta lite till?

Någon som har någon ide om detta?
 
Köpte Stroller kombi plus 8,75 kg på Coop forum idag för 299 kr. Bauhaus ser jag tar 439 kr. Bara att åka dit och handla med prisgaranti för er som gått i tankar om detta. Bör blir 263 kr vilket känns som ett OK pris.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.