Dalbotös skrev:
Jag ser alla bilder i FF i alla fall, inga problem alls. Citeraknappen sitter precis där den ska den med. :)
Jag ser också allt (vad jag vet). Alla bilder ovanför varandra, inga i bredd "ute bland reklamen".

Firefox 6.0.2 / Linux
 
Jag ser då allt, kör Google Chrome
 
Jaså, forumet är helt eknelt inte IE-kompatibelt. Så synd...
 
Nu är den ena skorstenen ommurad.

ImageUploadedByByggahus.se1365002757.591517.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sommartorparn och 1 till
  • Laddar…
Fick hjälp av två kompisar att byta rötskadat timmer i helgen. ImageUploadedByByggahus.se1366561256.166239.jpg
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Å fy f'n vilket projekt :D

Lycka till!
/G
 
Noseone skrev:
jag skulle lagt en stor sten nånstanns mellan hus å väg....
Eller en rejäl jordvall eller liknande som är mjukare att köra in i. Finns ju risk att man drabbas av lite jobbiga samvetskval när brandkåren kommer för att skära loss resterna av nästa bilist som flyger av vägen.

Om det är en farlig kurva så kanske man kan ta kontakt med väghållaren och be dem se över dosering, skyltning och hastighetsgräns.
 
Det är en lång raksträcka utanför, 90-väg. En jordvall vore perfekt med får tyvärr inte plats. Vi har byggt ett plank framför huset. Förrförra hösten vid första halkan körde en stackare sidlängs in i planket som vek sig de sista fem meterna. Bilen blev bucklig men inga personskador. De som bor längs vägen har ansökt om sänkt hastighetsbegränsning men fått avslag.
 
Kontakta väghållaren och be dem sätta upp avkörningsskydd. Ett vajerräcke klarar till och med att fånga en lastbil. Visa gärna bilder på bilen i huset om sådana finns.

[video=youtube;h6WwNRkxnJM]https://www.youtube.com/watch?v=h6WwNRkxnJM[/video]
 
Det har jag för mig att vi gjort men kanske värt att försöka igen. Inga bilder på bil i hus tyvärr, det var före vår tid.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.