Ett litet klipp till kanske inte så givande [video=youtube_share;tPxwcAi55_Q]http://youtu.be/tPxwcAi55_Q[/video]
 
pejoh71 skrev:
Har mailat en förfrågan om hur detta köp går till för några dagar sedan men inte fått något svar från dem.
Läser man i lite på hemsidan så står det att de "förmedlar" köpet från Kina. Man riskerar förmodligen att själv få stå för Tull och Moms vid importen. Inkl. installation låter intressant med tanke på att Sverige är ett rätt avlångt land, med betoning på "långt". Ingår resan också? :x
Med installation läser jag att de menar allt man behöver till installationen, dvs. Laddplatta, lina, märlor mm. Inte att de står för jobbet :rolleyes:. Har du en S510 själv eftersom du känner till knivsystemet. Jag har nämligen inte sett bilder underifrån någonstans så det är ju svårt att avgöra vilket den har då. På klippen låter den som de med tallrik och höjdjusteringen liknar också de som har tallrik.
 
MBygga skrev:
Med installation läser jag att de menar allt man behöver till installationen, dvs. Laddplatta, lina, märlor mm. Inte att de står för jobbet :rolleyes:. Har du en S510 själv eftersom du känner till knivsystemet. Jag har nämligen inte sett bilder underifrån någonstans så det är ju svårt att avgöra vilket den har då. På klippen låter den som de med tallrik och höjdjusteringen liknar också de som har tallrik.
Det ingår inte installation läs vad han har skrivit det ingår material och råd
fråga hur garanti o service ärende ordnas
Här är kniven !!

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
MBygga
  • Laddar…
Att ni inte ringer och fråga honom
hur stor chans tror ni det är att maskinerna är tullade och att han skattar för försäljningen?
Var försiktiga tillkommer säkert kostnad för installation…
som sagt jag köpte min på hestraoutlet av den enkla anledningen att jag vill inte stå utan robot mitt i sommaren om något skulle gå sönder men som sagt var försiktiga
 
Det var der där med reklam för eget företag ja...
 
morsan skrev:
Det var der där med reklam för eget företag ja...


vad??
 
pejoh71 stängdes av och inläggen raderades :)
 
ja, känns ju inte heller som något seriöst företag direkt (hestraoutlet).
 
Tycker inte du vi ska misskreditera hestra säger bara utifrån mina erfarenheter så har vi fått kanon mycket hjälp med mina svärföräldrars gammla l2900 rasade o krabbade köpte den från nån tomte kunde inte hitta några delar ringde dit och fick nya kort med senaste programvaran på 2 dagar så jag kan inte vara mer nöjd
 
För min del så tycker jag att det ger ett minst sagt oproffsigt intryck. De misskrediterar sig själva.
 
wiad skrev:
För min del så tycker jag att det ger ett minst sagt oproffsigt intryck. De misskrediterar sig själva.
Du får tycka som du vill jag bara säger som det är men för att återgå till det som min tråd handlar om klipparen den har gått fel fritt i tre dagar nu ska testa memory points idagarna och se hur det funkar
 
Vad gör/uppnår man med "memory points" ?
 
Man sätter klipparen vid laddstationen och skickar ut han på slingan på vägen sparar man tre sub areas på det sättet delar man in gräsmattan i tre delar … ska vara effektivare och man kan ställa vilka tider den ska befinna sig i respektive område
 
Man sätter klipparen vid laddstationen och skickar ut han på slingan på vägen sparar man tre sub areas på det sättet delar man in gräsmattan i tre delar … ska vara effektivare och man kan ställa vilka tider den ska befinna sig i respektive område
 
Ok, då förstår jag, tack.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.