Snyggt, och kul att se bilder från bygget! Jag bor i den gröna villan ett hundratal meter norr om dig, och håller på att slutföra inredningen av vår vind. Ditt hus har verkligen fått sig ett lyft!
 
bjomape skrev:
Snyggt, och kul att se bilder från bygget! Jag bor i den gröna villan ett hundratal meter norr om dig, och håller på att slutföra inredningen av vår vind. Ditt hus har verkligen fått sig ett lyft!
Tackar! Då har jag nog koll på ditt hus, du får komma förbi nån dag och titta "live" om du vill.
 
  • Gilla
bjomape
  • Laddar…
Snyggt! Bra jobbat!
 
Snyggt jobbat! Har du någon mer detaljerad ritning över plintar/regelverk? :)
 
Underbart
 
byggsson skrev:
Snyggt jobbat! Har du någon mer detaljerad ritning över plintar/regelverk? :)
Tyvärr är skissen det bästa jag har.
 
Snyggt! Gillade speciellt den rundade delen.
.
 
Väldigt snyggt hus! Altanen var inte fel den heller:)
 
Mycket snyggt, skall själv bygga en altan ganska snart fick lite inspiration av dig.
 
Altan är mycket fint gjort (y) men varför tänker jag så här ? Logik ! när jag tittar på bilder kom jag tänka på risk för fuktskador nedersta delen av dörrarna och eventuellt vattenintrång in under inomhus golv spec. på vintrarna när det snöa mycket p.g.a. altanen är nästan på samma höjd med dörrarna,detta speciellt gavel av huset. jag menar Taket ger inte så skydd p.g.a. sitt höga höjd. Men du kanske har tänk på detta och har tätat till trösklarna ordentligt.
 
Redigerat:
Snyggt bygge!
 
claudelincomstat.png
Tanken va inte att dra trafik till bloggen, men ökningen har varit markant senaste veckan. Roligt att ni verkar gilla bygget, vet ju själv hur kul det är att kolla igenom andras byggbloggar och byggtrådar :)
 
Håller med alla föregående talare, en oerhört fin altan till ett riktigt snyggt hus!

Riktigt bra jobbat!!
 
Mycket snyggt!
 
M
Vill bara säga vilket fantastiskt fint hus. Imponerande design utifrån det gamla huset! Snyggt verandaprojekt också naturligtvis!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.