Ha, ha, ha... and this was how America was built...:D
 
Så här på avstånd ser väl slutresultatet ganska OK ut:p

F6B63188-B204-454C-80E6-44A0419D21A3-2150-000002057D1BDD03_zps5375edc5.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Länken funkar inte :(
 
pelle242 skrev:
Länken funkar inte :(
Funkar för mig, surfar med Crome
 
Nimjaneb: Ja man undrar ju en del hur de skjul som man ser längre bort är byggda - om det är samma entrepenör... ;)
 
RoTe
SC Aero skrev:
Funkar för mig, surfar med Crome
Funkar fint här med, i Opera. :)
 
Men va fan.....varför ens börja.....

....men jag gillar denna lösning....

hE5E88408
 
Vilka enorma summor han måste ha sparat, vem behöver leja hantverkare?
 
Tyckte ändå golvet var värst, snacka om grogrund för mögel och andra fina svampar.
 
Detta är något av det mest fantastiska jag stött på på internet på flera år! Underbar humor! Katten stirrar sint på mig för jag satte kaffet i halsen och fick skura hela köksbordet ;)
 
  • Gilla
Herr_JT
  • Laddar…
Hemmakatten
Jaha, och jag som skulle lägga mig tidigt i dag. Hela kvällen borta. Kan man skylla på TS, 'badtastex'? ;)

Tråden om skjulbygget är nu 65 sidor lång, trådstartaren 'DNAspark' var tvungen att fly uppmärksamheten och åka till Japan på semester, 2 miljoner tittare, ett Twitterkonto @ShedOfDoom, en äldre dam letade stickmönster till ett par strumpor och hamnade på denna bikersida, helt galna photoshoppade bilder på Kim Il-Un i sitt nya "skjul-residens" och så den stackars skjulbyggaren som förhoppningsvis inte har en aning om att hans skjul numera har kultstatus.

Vad kan man mer begära av en söndagskväll? :) Möjligtvis lite stretching av de ömma skrattmusklerna...
 
Redigerat:
Tack för tipset! Helt sanslöst.
På vilken sida hittade du damen med stickreceptet?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.