Rätt svar är : X

Eftersom vi just flyttat ut på landet så hade en kamera varit perfekt.
Har tyvärr varit en del inbrott i grannskapet men med detta paket hade man kan skrämt iväg buset.
Vi hade också kunnat ha koll på vad vovven har för sig när vi själv sitter i uterummet och myser.
 
Rätt svar är: X (4 kameror)

Motiveringen är att en sådan kamera skulle få min sambo att känna sig mycket tryggare när vi inte är hemma. Hon är otroligt orolig för inbrott osv, vi har precis installerat larm med ett flertal kameror som tar bilder om larm går men ingen som vi kan övervaka själva. Detta vore alltså ett helt perfekt komplement för att även hålla koll på t.ex. trädgården.
 
Rätt svar är X, 4st.

En väldigt bra pryl att ha i hemma, att kunna vara borta men ändå "hemma". Skulle vara en perfekt liten kamera till att övervaka med.
 
Svar: X

Motivering: Med en tomt med ett bakomliggande djupt dike som markägaren vägrar fylla upp är man konstant orolig för att vår lilla dotter ska trilla i för en ofrivillig simtur. Den här lösningen skulle förutom att göra vår hemautomatisering komplett även göra så att jag kan sitta på altanen och ändå se vad lilltösen håller på med!
 
M
Rätt svar är X, 4 kameror

Jag skulle vilja ha en sådan kamera för att se vad som händer i vårt skogstorp när vi inte är där. Ofta ser vi spår efter en mängd olika djur på tomten, men oftast är det just bara spåren det enda vi får se. Någon gång har vi också kommit dit och sett mänskliga spår. Vi bor inte så många kilometer därifrån, så om vi ser kameran fånga något intressant kanske vi hinner dit och får se det "live"!
 
Svar X

Då vi legat i tvist med en en urgammal granne flera månader som gnäller och ställer till det med småsaker som att kasta över grenar o kvistar på vår trädgård, gräs och tillåter hans katt gör ifrån sig på vår sida utan att han vill ta åt sig.
Med denna kamera hade vi haft allt svart på vitt
 
Svar: X (4st)

Jag har ingen bättre motivering än att jag älskar tekniska prylar och har aldrig något problem att hitta bra användningsområden för dom :)
 
Svar: X (4 st)

Räcker vattnet, läcker taket som ett såll?
Vår familj anammar gärna en ny paroll:
-Trygghet med hjälp av mobil kontroll!
 
Rätt svar är : X

Länge suktat efter en kamera för att hålla koll på bilarna på infarten, även när man är på resande fot. För att senare komplettera med fler kameror till baksidan så att ingen obehörig smyger sig in den vägen och på samma gång få bekräftat vad det är som lämnar alla små spår kring äppelträden.
Dessutom vinner jag aldrig nått så det börjar nog bli på tiden! ;)
 
X är rätt svar!

En sån här utrustning har jag velat ha länge men inte haft råd att köpa än. Jag älskar teknik och den här typen av system skulle öka säkerheten avsevärt för oss som bor lite avskilt. Är ju såklart väldigt roligt för en sån tekniknörd som jag :)
 
murak
Svar: X (4st)

Det hade varit jätteskönt att kunna se över huset när vi är bortresta och katterna är ensamma. Kommer dom in om nätterna? Har dom mat så dom klarar sig? Kommer kanske grannkatten på besök? Eller ännu värre, kanske en inbrottstjuv? Nu slipper vi undra, tack vare kameran!
 
Rätt svar x.

Har provat på tekniken med ip-kamera och den är väldigt intressant. Hoppas ni har högre bättre upplösning i kameralinsen. Tyvärr finns det ett allt större behov i samhället att övervaka.
 
Rätt svar: X
Jag skulle kunna rörelseövervaka våra fågelholkar och se hur de växer till sig i dem.
 
Eftersom jag och sambon jobbar ett par mil hemifrån och barnen är i skolan skulle det vara grymt att kunna kasta ett öga på hemmet för att se att allt är som det ska. Det vore förödande för oss om det skulle hända vårat fina fina hem något!
 
Svar: X

Bygger nytt hus og skal uansett anskaffe tilsvarende løsninger. Jeg har litt blandede erfaringer med D-Link fra tidligere men forventer at dagens produkter har god kvalitet..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.