Svaret är 4.
Motivering: Fungerar det så bra som det är sagt, då kommer jag köpa 3 kameror extra till systemet så klart!
 
Svar X

Utan något snittsigt rim, vill jag vinna detta ting...
 
Svar 4 Eller X

Jag vill vinna då Jag kan såva gott om natten och på morgon se om en mordbrännare varit i farten och inte behöva vara vaken hela natten.
 
Svar: X = 4 st

Motivering:
Min fru förstår mig inte. Vi har ju redan allt det där säger hon. Men grejorna är ju gamla och behöver uppdateras säger jag. De är ju bara några år gamla säger hon. Men teknikutvecklingen går fort säger jag. De gamla grejorna funkar säger hon. Du kan se katterna i soffan och fåglarna vid fågelmatarna när du är på jobbet kontrar jag. Vad kostar det frågar hon då...
 
Svar X, fyra st

Motivering:
Det hade varit kanon att kunna övervaka studsmatta och lekrum för att slippa alla varianter av "hon gjorde så", "han sa det", "jag gjorde ingenting".

Med en film på vad som hände, blir det ingen diskussion. Som det kan bli även om någon vuxen sett vad som hände.
 
Svar: X = 4 st

Då jag redan blivit av med ett elverk från vår carport, skulle det vara "kul" att få bild på "någon" om det försvinner något mera.
Att den sedan verkar lätt att flytta på skadar ju inte om man vill variera sin inspelning!
 
hahalj
Svar: X

Motivering:
Om jag i molnet hade en kamera,
Den skulle för mig alamera,
När tveksamma typer närma sig min bostad,
En bortförklaring från dem ack så krystad,
Med fotobevis jag den kan desarmera
:)
 
Svar: X = 4 st

Motivering: Jag har inga rim, bara en magkänsla av oro. Jag behöver 2 kameror som jag behöver köpa oavsett denna vinst eller ej. Har för en månad sen börjat jobba ständig natt för att ekonomiskt orka med de omfattande renoveringarna, detta lämnar min sambo orolig och ensam varje natt i ett område som tyvärr verkar bli värre och värre för varje dag. Att denna tävling dök upp måste vara ett tecken!
 
Svar X - det finns fyra kameror.

Jag vill ha koll på håll!
 
Svar X

Jag skulle placera kameran med uppsikt över mitt garage som idag inhyser två riktiga gamla klenoder. Jag har idag inte hittat någon lösning som skulle ta hand om mitt problem, men med denna tävlingsvinst skulle jag kunna sova lugnt även under vintermånaderna när jag annars är orolig för vad som händer och sker runt garaget utan att behöva springa ut och titta titt som tätt.
 
Svar X - 4 st.
Med denna kamera (och en till) kan jag hålla koll på båten och mitt garage vid sommarhuset.
En perfekt produkt för att slippa oro och dessutom hålla koll på prylarna själv, utan att belasta grannarna.
 
Svar: X

Eftersom tillökning i familjen har lett till att pappas hobbyrum fått stryka på foten, eller åtminstone flyta ner i källaren skulle denna kamera vara förträfflig för att se när batterierna till modellhelikoptern är färdigladdade utan att behöva springa upp och ner till källaren stup i kvarten.
 
F
Svar: X
Jag vill vinna, för det är jag värd
 
Svar X

Teknikfreak som vill ha koll på min tomt och mitt hus när jag inte är hemma...

Har inköpsstopp på teknik från frugan, men vinner jag detta och kan visa hur bra det fungerar så kan jag nog få igen ett köp av några fler, då även hon vill ha koll på hus och tomt!

En trevlig bonus är att jag kan se dottern leka på tomten när jag jobbar :)
 
Rätt svar: X 4st
Motiveringen som vinner lyder... tror jag
Denna vill jag testa, trots jag har det mesta!
När poolen snart ska fyllas, kommer denna av min sambo hyllas.
Grabben kan i poolen ramla, vore bra om jag slapp till en sådan här skramla.
Kamera till mobilen vore bra, så man ser vad som hemma händer var da.
Denna övervakning verkar stabil, det är inte dumt eftersom jag inte på teknik är så habil...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.