Hejsan!

Jag behöver råd om hur jag ska inreda våran övervåning. Jag har när man kommer upp för trappen ett stort allrum som vi har som träningsrum idag sedan har vi på högra sidan om allrummet ett sk kontor men det är ingen förvaing och ingen ordning där. På den vänstra sidan är det ett gästrum. Jag är inte nöjd över hur jag har gjort övervåningen. Har någon något förslag hur jag kan göra.??

Har ingen idé just nu...hjälp mig.

/Jesse
 
Det är ju svårt att veta när man inte vet hur resten av huset ser ut. Hade jag haft en övervåning hade jag haft den undre som "representationsvåning" med kök och vardagsrum och den övre som mysvåning med sovrum.

Dressingroom är alltid trevligt. Eller ett träningsrum där man blir motiverad att träna som tex med en stor tv ;)

Eller kanske en biohörna?

Möjligheterna är oändliga!
 
Hejasan!

Vad roligt att det är någon som svarar.
En bio del låter trevligt och en dressroom också. Skulle vara trevligt och se bilder på hur du menar men jag får lite idéer nu. Tack så mycket.

/Jesse
 
Jag har samma bekymmer som du! Jag har också en övervåning med ett ganska stort allrum med ingång till tre sovrum samt en toalett. Idag har vi vårt sovrum uppe och våra två barn har sina sovrum där. Allrummet fungerar som bibliotek och lekutrymme för tillfället men i framtiden skulle vi vilja flytta ner barnen på nedervåningen där det finns större rum för dem. Vi kommer att ha kvar vårt sovrum uppe och min man är sugen på att ha allrummet som hemmabio med mysiga soffor och projektorduk på väggen. Det ena sovrummet ska vi ha som kontor och alla böcker kan ju vara kvar i allrummet där TV:n ska vara. Då blir övervåningen lite mer "våran" och nedervåningen mer allas.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.