Rätt svar: 2, 21 grader.

Med detta förråd skulle våra trädgårdsredskap få en "helt" egen plats att vara på.
I dag ligger de utspridda lite här o var. Lite i garaget, lite utomhus och man hittar aldrig det man letar efter.
Gräsklipparen står ute och det är en lycka om den startar när man ska använda den utan att man måste plocka isär den.
Skulle jag vinna detta så skulle jag kunna slappna av och veta att även sambon får igång gräsklipparen när jag inte är hemma.
 
rätt svar 2) 21 grader
Frun min är tokig i att odla och redskapen lägger hon i garaget mitt,
överallt är det krukor, spadar och jord åh jag önskar verkligen ett garage som är odlingsfritt!
Så jag önskar att hon fick ett eget förråd,
innan jag tappar tålamodet och hägnar in mitt garage med taggtråd!
 
2 är rätt svar, 21 grader.

Jag tänker ge det i inflyttningspresent till lillasyster som precis har fått sitt hus levererat. De har ingen förvaring för trädgårdsredskap och inte heller ekonomin att ordna det i dagsläget.
 
Svar: Alternativ 2 (21 grader)
Motivering:
Fixandet och trixandet är ingen hit,

med usel förvaring från seklets mitt.
Verktyg, redskap, pryttlar och pinaler,
spikar, skruvar, attiraljer och linjaler.
Nåt i skåpet, nåt i lådan & nåt i trappan,
och mitt i röran den förbryllade pappan.
Samt två virriga vimsiga tonårstjejer,
som sprider ut (om möjligt) ännu mer grejer,
ÅHHHH vad jag detta Jonna förråd vill vinna,
få skapa ordning och reda a´la strukturerad kvinna!
 
Redigerat:
2. 21 grader
Rätt redskap med bra förvaring ger besparing och lön för mödan i grödan!
 
Svaret är 2: 21 grader

Trädgården känns skräpig och oorganiserad,
man blir bara frustrerad.
Och ur frustration kommer ofta stress,
innan man börjat fixa är man redan less.
Med ett förråd där vi alla nödvändiga redskap kan förvara,
kan både redskapen och ekonomin en hel del spara.
Bilden illustrerar röran som vi har,
definitivt förhållanden som ropar "FÖRVAAAAR"(ing)
IMG_0162.jpg
 
Medan vi försökt renovera vårt 50-åriga stugförråd har vi fyllt barnens stugförråd med våra prylar. Eftersom renoveringen dragit ut på tiden p g a oförutsedda tilläggsjobb har det känts lite pinsamt att nyttja deras lilla lika gamla yta för våra prylar. En ogolvad sådan där skogsmössen njutit av gräsfrön och annat smågodis... Skulle vara så roligt att inför denna sommar få överraska dem med ett alldeles nytt och ofyllt förråd som de själva kan få nyttja utan vår inblandning. Även om tomterna gränsar till varandra vill man ju inte överutnyttja barnens ytor i onödan. Bara snön smälter ska vi försöka fortsätta få ordning på vårt egna slitna förråd...
 
21 grader är svaret!

Tänk er grannarna, vilken syn, när jag får flottaste förrådet i byn! Drömmer om att få förvara mina redskap med stil, för det var väldigt längesen mitt garage såg en bil...
 
Svaret på taklutningen är: 2. 21 grader

Prylar finns överallt,
vi har ingen plats till förvaring när det blir kallt.
Utan det blir rost och skit,
detta förråd är med lastbilen välkommet hit!
Chaufförerna är toppen och fixar allt,
lätt och smidit att handla av Skånskabyggvaror är det allt!
 
Hej
Klart man vill vara med och tävla.

rätt svar är 21 grader

Med alldeles för mycket saker att förvara skulle denna fina lilla bod vara den perfekta lösningen.
Här skulle allt det man inte använder varje dag få plats, alla barnens utespel, handgräsklipparen, redskapen och min älskade solstol. Just nu bär vi allt överflödigt runt huset och in i garaget......vilket gör att bilen aldrig får plats.....Vår trädgård skulle verkligen få ett lyft.
Mvh
Charlotta Hellström
 
Rätt svar är 2!

Förådet behövs för att rädda både prylar och äktenskapet :)
 
Rätt svar 2 = 21 grader. Skulle passa fint till vår trädgård som vi får mycket jobb med nu i vår då vi fått gräva upp tvärsöver gräsmattan då vi gjort en dränering.Då skulle vi kunna ha redskapen fint placerade i denna bod.
 
Rätt svar är 2, 21 grader.

Ett nytt förråd skulle inte enbart uppskattas av familjen, alla trädgårdsredskap samlade på ett och samma ställe i närheten av där de används. Även katten skulle bli glad! Då han har blivit utkörd från stallet av grannens stora, farliga gula katt hade han nog uppskattat ett eget krypin där han kan ha sin mat och sovställe ifred. En kattlucka i dörren och en hylla på väggen och han får ett eget rum bland spadar, krattor, sekatörer och annat som hör trädgården till.
 
Rätt svar: 2. 21 grader lutning.

Motivering: Jag har kronisk smärta dygnet runt och spenderar mest tid hemmavid och mycket i min trädgård. Försöker göra det praktiskt så allt blir lättarbetat och snyggt. Detta förråd skulle vara toppen för vår familj, då ena väggen blir praktisk förvaring åt trädgårdens redskap, men även en pysselvrå, där jag och mina barn kan ha en liten arbetsbänk till alla våra pyssliga ideér för hem & trädgård. Pyssla är ett underbart sätt för mig att orka göra något kreativt med barnen, för jag klarar inte sporta eller hålla igång. Så hoppas innerligt!
Vår blogg: http://ettnyttliv.wordpress.com/ / Kram Anna
 
Rätt svar: 2. 21 grader lutning.

Motivering: Jag har kronisk smärta dygnet runt och spenderar mest tid hemmavid och mycket i min trädgård. Försöker göra det praktiskt så allt blir lättarbetat och snyggt. Detta förråd skulle vara toppen för vår familj, då ena väggen blir praktisk förvaring åt trädgårdens redskap, men även en pysselvrå, där jag och mina barn kan ha en liten arbetsbänk till alla våra pyssliga ideér för hem & trädgård. Pyssla är ett underbart sätt för mig att orka göra något kreativt med barnen, för jag klarar inte sporta eller hålla igång. Så hoppas innerligt!
Vår blogg: http://ettnyttliv.wordpress.com/ / Kram Anna
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.