Svar: 2
Motivering: Så jag inte konstant behöver byta fönsterrutor i vardagsrummet efter att frun, på väg till postlådan, har låst in både nyckel och baby.
 
Svar: 2.

Detta är perfekt för oss som inte vill ha oväntade besök av svärföräldrarna. Det är bara att ge dem fel kod och säga att de inte behöver någon nyckel. "Jag förstår inte varför du inte kommer in, det måste vara nåt fel på låset"
 
Rätt svar: 2
Att tappa nyckeln och inte komma in
då kan det bli problem om man vill rädda sitt skinn
Finns inget bättre än att ha ett lås
där det inte gör något om nyckeln förgås
 
Svar 2

med hantverkare som springer ut och in hela tiden är det ju suveränt med koder istället för nycklas som lämnas kors och tvärs.
 
Svarsalternativ nr 2
Bygger nytt hus längst ut i stockholms skärgård. Skulle vara coolt att få hightechlås ut till huset på Sandhamn. :cool:
 
Rätt svar: 2
Ett kodlås skulle förenkla så mycket för oss eftersom vi har släkt och vänner som kommer och går när som helst under dagen. Även när vi själva inte är hemma. Att slippa dela ut nycklar hit och dit och gömma nycklar skulle vara underbart! Att låset dessutom talar svenska gör det enkelt för de äldre!
 
Svar: 2
Ständigt dessa nycklar. Det vore så bra att slippa hålla reda på dem Detta lås är också det bästa och de verkar funka mycket bra.
 
Rätt svar: 2.

Med ett urblåst hus från -23 behöver vi en smart lösning när vi nu sätter in en ny ytterdörr! Det här vore klockrent med tanke på barnens, framtida, borttappade nycklar!
 
Svar:2. Svenska, norska, danska, engelska

Vi har grannar som vet vart extranyckeln ligger och springer in och ut,
detta skulle vara lösningen att till det få ett slut!
Jag är nybliven mamma och tappar bort det mesta,
husnyckel och mobil har biltaket fått testa...
Reservgrejer är bra att ha,
men en dörr med kod, skulle passa mig bra!
 
Rätt svar: 2

Motivering
Eftersom alla i familjen snart siffror kan så hoppas vi våra nycklar försvann.
 
Rätt svar: 2

Något upplyftande ska man väl ha då man bor på landet i Bergkvara :)
 
Rätt svar: 2.

Efter att ha haft inbrott för två veckor sedan då skurkarna klev in när jag slumrat till i soffan behöver jag uppenbarligen hjälp att låsa dörren när jag är hemma, detta skulle ju vara en strålande lösning...
 
D
Svar: 2

Sommarhuset ligger 100m från stranden. Medlemmar i familjen springer lite hur de vill till t.ex. stranden med bara badkläder. Helt omöjligt att hålla reda på om de har tagit med nycklar och svårt att veta om man kan lämna huset och låsa som den sista som lämnar huset. Med kodlås skulle man slippa behöva oroa sig för att låsa ute andra i familjen som inte tagit med nyckeln.
 
Svaret är 2. Motivering: Min skorsten är för trång för tomten så vinner jag kodlåset
kan jag med gott samvete sova på julnatten utan att vara orolig att tomten
fastnar i skorstenen på natten. Istället skriver jag en lapp på taket med en
tillfällig kod så han enkelt och smidigt kan komma in via dörren utan att känna
ansvar för min hemnyckel
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.