Rätt svar x
Behöver en lösning för att få nätverk till källaren så jag kommer i gång med loggning av värme och ventilation.
 
Mitt svar är: X. Advanced Encryption Security

Detta är något jag behöver i mitt hus.
Byggt -44 och fullt med betong och hönsnät, så är det som en Faradays bur.
Så det hade underlättat min tillvaro enormt.
Lycka till alla andra tävlande!
 
Svar X. Den lösningen skulle vara till stor hjälp hemma hos oss och det skulle vara underbart att bli kvitt alla sladdar som gör en galen.
 
Rätt svar: X

Motivering: Ordningsställer en gäststuga på tomten av ett gammalt garage. Zyxels produkt skulle vara en perfekt lösning för att kunna erbjuda gästerna internetuppkoppling vilket också är ett måste för kommande tjej- eller grabbkvällar i stugan med film, spel och surfande.
 
X.
Bor på landet utan hemtelefon via kabel. Endast mobilt bredband med tillräcklig hastighet. Dock är styrkan inte tillräcklig för att nå till källaren...
 
Svar: X

Sladdar från vardagsrum går gemom hela lägenhet till barnrum. Den går genom vardagsrum, hallen, köket - över troskel, under troskel, och sedan man har dålig signal. Med Zyxels Powerlineadapter kan man slänga sladden och få en bra styrka på signal.
 
Rätt Svar: X

Efter att nyligen flyttat in i ett äldre hus och renoverat hela huset själv.
Vore det kul med dessa då jag har dålig teckning nästan över allt i mitt "nya" hus.
 
Svar: X
Jag vill vinna för att vårat hus är ett gammalt betonghus och idag ligger nätverkskablarna längs golvet. Med dom här kan jag få ordning på kablarna och äntligen få nätverk till min media dator.
 
Rätt svar: X

Efter en lång tid med bara motvind. Skulle det vara kul om det vände och jag kunde ge min dotter nätverk i sitt rum nu när hon skall få ett nytt skrivbord. Då kanske hon kan få egen dator som hon längtat efter.
 
Rätt svar är: X
Motivering
Vårt 400 år gamla bondhus skulle må bra och förtjänar en spännande och modern lösning på nätverksproblemet.
 
Rätt svar: X

Bor i ett tvåvånings radhus med källare. Hur jag än vrider och vänder på min trådlösa router så lyckas den inte täcka in samtliga våningsplan och trädgård samtidigt. Genom att förse källaren med nätverk via elnätet så kan jag optimera det trådlösa nätet för övriga områden.
 
Svar: X
(Egentligen felaktigt det också, AES står faktiskt för Advanced Encryption Standard men det svarsalternativet finns inte)

Jag skulle vilja ha ett sådant nätverk då det i min lägenhet finns nätverksuttag i ALLA rum förutom toaletten. Man vill ju gärna ha en IP-telefon på toaletten då folk ibland ringer vid lite mindre lämpliga tillfällen så att säga och då vill man kunna svara.
 
H
Svar: X

I en bunker av sten så är täckningen mycket klen. Vid fönstret jag får stå för att kunna få min dator att gå. Många försök har gjorts för att förklara jag på byggahus måste svara. Min sämre hälft som endast på hästen sitter bryr sig föga om mina trådlösa brister. Då zyxels produkter är dyra så kunde jag inte med ett inköp mitt förhållande äventyra. Med ett komplett nätverk i mitt el-uttag så slipper jag vid mitt fönster stå på ett tag.
 
Svaret är X.

Motivering: Jag behöver produkten, samt det skulle va kul och skriva gott om en produkt som denna att den fungerar.
 
Svar: X

Nu när källarn nästa är helt renoverad och klar, dags för vår inneboende server att eget rum få, men kravet är ett fungerande nätverksuttag, detta skulle verkligen få honom att trivas i vår kyliga källare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.