Hej!

Jag läser ofta hela trådar och behöver använda mig av pilarna för att bläddra till nästa sida. De är hemskt små, så allt för ofta hamnar jag på fel sidor för att jag helt enkelt prickar illa ;)

Mitt i allt det där så stör det mig lite grann att det ska vara så lätt att komma till Sista sidan - för det har ordet utskrivet (istället för 2 små fjuttpilar om man behållt samma syntax..). Kan man inte skriva ut "nästa" så att det är lättare att bläddra?

Tack för ett trevligt forum i övrigt ! :)
 
  • Gilla
Lostmoose och 1 till
  • Laddar…
Håller helt med ovanstående kommentar. Särskilt om man läser på någon sorts pekplatta är detta ett problem.
 
ojojoj, har stört mig sååå ofta på detta men aldrig tänkt att man kan beskriva sina känslor och kanske något skulle hända! :D
 
Problemet gäller väl främst paddor o telefoner.... därför så används Tapatalk alt BH appen för att läsa o bläddra på BH.
 
Nimajneb skrev:
Problemet gäller väl främst paddor o telefoner.... därför så används Tapatalk alt BH appen för att läsa o bläddra på BH.
Så därmed är lösningen att låta det vara eftersom folk hellre bör surfa in via BH appen/Tapatalk än att surfa in på en telefon eller padda med en webbläsare!?
 
Främsta anledningen till att det finns appar som komplement till vanliga websidor är ju just att websidor inte är anpassade för pekskärmar.
Vad jag lyfte fram var en lösning på problemet för TS, det betyder ju inte att man även kan justera websidan as well.
 
Nimajneb skrev:
Problemet gäller väl främst paddor o telefoner.... därför så används Tapatalk alt BH appen för att läsa o bläddra på BH.
Nja, jag har laptop och ingen extern mus kopplad till den, så jag vill nog gärna ha den när jag surfar från datorn också. Använder för övrigt både TapaTalk och BH-appen, men när jag klickar från utskicks-mailen så landar jag i Safari...
 
Nimajneb skrev:
Främsta anledningen till att det finns appar som komplement till vanliga websidor är ju just att websidor inte är anpassade för pekskärmar.
Vad jag lyfte fram var en lösning på problemet för TS, det betyder ju inte att man även kan justera websidan as well.
Enklaste är väl att bygga hemsidan i responsive design? :)
 
  • Gilla
Hummingbird
  • Laddar…
Lantbrukarparet skrev:
Enklaste är väl att bygga hemsidan i responsive design? :)
Enklast för TS kanske. Annars kan det kanske vara en idé att zooma..
 
Tro mig... Jag zoomar (långt in an tråden kom till)!!!! Guess what - texten "sista sidan" blir lika stor den..

Tänk vad mycket enklare om det bara stått "nästa".
Fattar inte att så många har så mycket emot en sån mindre förändring....
 
  • Gilla
lorens
  • Laddar…
Tycker också det är ett elände att pricka rätt, sista använder jag till nöds när jag står på näst sista.

Protte
 
Insämmer på sätt och vis, hade pilarna haft ett vettig ALT-attribut hade man lättare kunnat fånga dem när man surfa med Firefox + Vimperator.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.