Svar: Rätt svar är egentligen Advanced Encryption Standard men fanns ju inte som ett alternativ så mitt svar får bli X

Motivering: Att ha nätverkskablar över hela golvet är de värsta jag vet och de skulle underlätta något enormt att slippa dra fula kablar i trappen upp till övervåning. Och ungen har börjat tjata om att han vill ha sin dator uppkopplad på sin rum :p[h=1][/h]
 
X är mitt svar.

Wifi är inget att ha!
Nätverk över elen är bra.
Zyxels lösning är den det ska va!
 
Jag säger att rätt svar är "Advanced Encryption Standard"
Fast Zyxel kallar det: X. Advanced Encryption Security

Detta paket hade gjort att jag sluppit en hel del gråa hår.
Har försökt få det trådlösa att fungera i vår kåk men antingen fungerar inte min dator på vån 2 eller så fungerar inte HTPC:n på våning 1.
Jag har p.g.a. detta blivit storkund av kabelkanal då jag flyttat det så många gånger nu och vägrar ha synliga kablar.
Detta paket hade löst mina problem på ett litet kick
 
Svar: x

Jag vill vinna för att jag är så ofantligt otekniskt och denna pryl skulle imponera på alla i min omgivning, både make o barn. Skulle va toppen om de kom hem och jag fick säga; kolla vad jag fixat!
 
Rätt svar är : X

Varför jag vill vinna? Min router har efter många trogna år börjat svika mig, den trådlösa delen på routern har slutat fungera och modemet står givetvis längst bort i hela huset vilket gör att man får numera surfa via 3G och internetdelningen på Iphonen. Så dessa skulle verkligen underlätta då man kan koppla datorn överallt i huset och spara mig en rejäl slant då man som student har det knapert ekonomiskt.
 
Rätt svar: X

Just nu står våran trådlösa router i sonens rum och det har hela tiden känts lite olustigt att behöva ha den där med tanke på strålningen, men vi har tyvärr inget val. Med denna lösning från Zyxel så löser vi detta problem på ett smidigt sätt.
 
X är rätta svaret.

Varför just jag som bör vinna elnätet?

För att jag har just fått slutbesiktningen av min tillbyggnad klar och slutanmälan är inskickad. För 1 timme sedan! Fått även tillåtelse av kommunen att flytta in redan i morgon. :wow::wow::wow: Mitt WIFI nätverk är ganska svagt i det nya huset och nu är en bra chans att bygga nytt nätverk.

Även om jag inte vinner kommer jag sannolikt köpa nytt nätverk ändå.

Håller tummarna

:cool:
 
Svaret är : X

Jag behöver vinna, då jag skall flytta från en lägenhet i centrala Göteborg. Ut till en område med mycket dålig teckning i Varberg. Detta tror jag kan vara en kanon lösning till mina farhågor med att flytta ut på landet.
 
Rätt svar: X

Har precis dragit in bredband i det gamla huset och har mycket trevlig anslutning till internet, i ett förråd nere i källaren.
Enda anledning att ni inte ska ge denna till mig är att jag kommer att köpa den annars.
 
svar =X

motivering: När jag har haft träning och spelat fotboll med div 3 damlaget Njurunda IK så är det underbart med varma skumbad på kvällarna värmer och gör musklerna avslappnade och läste i en bok att avkylningen efteråt gör dig trött och sömnig vilket gör att jag somnar in och sover gott vilket gör att jag blir utvilad och mitt humör blir positiv topp och jag mår bra både i själ och kropp. Håller mig ren och fräsch och njuter av livet. Jag har ställt ett litet ikea bord bredvid badkaret där jag lägger tidningen eller boken jag vill läsa och där får även en liten krukväxt med blomma plats och den uppskattar vattenångan lika mycket som mig och ett glas vin eller juice får också plats och jag kan avnjuta dem under mitt 1.5 timmars bad.
Bra för hjärta och andra muskler med värmen och hudcellerna dansar samba när jag stimulerar dem med att masserar in dem med duschgele med en massagevante och de döda hudcellerna försvinner med smutsen i vattnet.

Jag älskar fotboll och att koppla av efteråt med en bra TV match och helst med Manchester City som är mina favoriter.

FÖR ATT ALLT DETTA SKA KLAFFA BEHÖVER JAG ETT STABILT NÄTVERK VIA ELNÄTET
 
Svar: x

Håller precis på och ska lista ovanvåningen så att vi kan flytta upp och alla får egna sovrum! Då hade det varit riktigt bra om vi även kunde ha nätverk så barnen kan titta på sina favoriter! (och jag kan surfa på byggahus.se när de ska sövas...)
 
Rätt svar: X

Jag skulle vilja ha det här systemet för jag vill installera wlan i mitt garage och verkstad. Dit är 25 meter från huset och elledning finns naturligtvis redan, men inget rör för att dra nätverkskabel. Det här ser ut att vara den enklaste lösningen för mitt behov.
 
Rätt svar: X

Som 31årig nybliven elektrikerlärling med en 48årig journaliststuderande fru är det inte lätt att ha råd med bra nätverkslösningar. Lägg sedan till en 17åring med stor krav på att hans och polarnas LANande ska fungera problemfritt så förstår ni mitt dilemma!
 
Svar X
Jag vill inte vinna denna lösning då jag hävdar att det fungerar skitdåligt. Skulle jag då vinna dessa prylar och upptäcker att det är bra så står jag ju där med brallorna nere. Och måste då berätta för alla att jag tidigare har haft helt fel.
 
Rätt svar = X
Motivering:
Glöm wifi och alla felen, dags att köra nätverk via elen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.