Rätt svar är nummer 2.

Jag ger mig på att försöka vinna mixern eftersom mitt jobb i byggbranschen behöver mig! ;) Det låter kanske konstigt, men så här är det: mitt immunförsvar veckar ha slagits medvetslöst i vinter för nu ligger jag hemma med influensa/förkylning nummer fem för i år. Med mixern skulle jag göra goda, nyttiga immunförsvarsboostande juicer och smoothies för att förhoppningsvis komma på benen och komma ut och bygga hus igen! Så jag håller tummarna! ;)
 
Svar 2.

En ny mixer skulle underlätta när jag min dotters hunger skall mätta.
I den gamla maskinen för att sönderhacka låter lagren numera som en marackas.
Hoppas denna maskin är stabil för det tycks behövas för frusna bär och fil.
 
2

Jag vill vinna för att den mixer jag har idag är i behov av att bytas ut, så denna tävling kommer precis lagom.
 
Svar 2
för att min 2 åring slängde vår i golvet förra veckan och den var tyvärr av plast.
 
Svar 2

då frun bara älskar att gjuta blomkrukor i betong och göra små fat av avgjutna blad och att mosaika till varenda plan yta skulle det vara bra med en betongblandeare i miniatyr.
 
Svaret är två, det finns ju i den här tråden nu också :)

Jag borde vinna den eftersom min gamla stavmixer (från ett konkurrerande märke) har tappat geisten. Vispen kör fast om man försöker vispa något med tjockare konsistens än vispgrädde.
 
Svaret är nr 2.

Med en mixer från First Kitchen
Blir vårat kök The Best kitchen...
 
Svar: 2
800 W

Min elvisp är kass och min kniv är ej vass. En smoothie är gott och First Kitchen stick mixern gör den riktigt flott.
 
2! 800 W =)
Hej!
Är helt hooked på denna sidan nu när vi går i hustankar, hittat drömhuset o ska bli sambos =)
Vi skulle vilja vinna eftersom vi inte har några kökssaker direkt alls så det kommer bli ett tomt kök i huset.
En mixer skulle sitta som en smäck!
 
Rätt svar är nr 2

Tänk vilka goda smoothies och annat gott jag kunde göra till min dotter Emma som fyller 1 år idag!
Fest varje dag så att säga.
 
Hej!
En motor på 800W ger betryggande marginal, även om man råkat på något segt!
Min nuvarande mixer har nått slutstadiet. Jag är mycket road av att koka soppa på en spik, så mixern är oumbärlig. Det trodde jag inte för några år sedan!
Mvh Lasse O
 
Svar 2

Suveränt, den mixar, vispar och hackar
för tävlingen jag bugar och tackar
Tanken på en vinst får mig att le
OBH Nordica står ju för kvalité
 
Svar: 2

Familjen skall snart bli större är planen. Huset är färdigrenoverat och plånboken dränerad. En mixer skulle va toppen för att fixa hemlagad mat åt den nya knoppen!
 
Rätt svar är

2. 800 watt

Motivering
För några år sedan gav mina svärföräldrar mig en glassmaskin i födelsedagspresent, eftersom jag gillar att göra desserter m.m. Sedan dess har det blivit många goda hemmagjorda glassar och så populärt att jag i julas köpte en "riktig" kompressorglassmaskin, så nu kan vi göra glass på löpande band. :)
Ett par av favoritglassarna är apelsinglass samt jordgubbscreamcheeseglass. MEN, jag har ingen stavmixer, bara en urgammal utsliten så kallad lillhacke, därför blir det lite si och så med fruktglassarna. Tänk vad glada mina tvillingsöner och deras mamma skulle bli om jag kunde göra mer och fler fruktglassar :) För att inte tala om mig själv och resten av släkten... :)
Bifogar här en bild på senaste smarriga chokladglassen jag slängde ihop, rakt ut ur glassmaskinen

Chokladglass.jpg
 
Svaret är nr 2!


Gimmie! Gimmie! Gimmie a man after midnight! Nej, nu spårade tankarna iväg.. och erkänn att du sjöng med i Abbas gamla goding?


..men helt ärligt, jag skulle verkligen vilja ha en stavmixer!





/Christian
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.