Svar: alternativ 1.

Vi bygger hus för närvarande och det vore helt klart skoj att få utsmycka huset med strömbrytare från Schneider Exxact. Vi återkopplar med bilder och text över resultatet, på forumet och i byggblogg. Iögonfallande brytare är exakt vad vi behöver!
 
Nr 1 är svar på frågan

Vill inte följa med strömmen! Exxact strömbrytare förverkligar designströmmen!
 
Nr 1 är svar på frågan.
Vill inte följa med strömmen Exxactserien förverkligar designdrömmen
 
Rätt svar är 1.

Har precis flyttat till lägenhet från hus och får nu börja om med att rusta upp. Strömbrytarna är äckligt gula av tidens tand och jag skulle verkligen behöver piffa upp lägenheten och det vore kanon och få en nystart med dessa läckra strömbrytare.
 
Svaret är 1, man kan designa dom själv.

Jag vill vinna eftersom vi har så tråkiga störmbrytare hemma och vi är alldeles för dåliga på att prioritera oss själva och roliga saker till huset vilket gör att vi enbart underhåller huset när det behövs istället för att stajla det snyggt.
 
Svar. 1
Är småbarnsförälder så dom här strömbrytarna skulle verkligen lyxa upp vårat hus!
Hoppas verkligen jag vinner. Har delat eran tävling på facebook :)
 
Svar: 1
Varför jag ska vinna är ju svårt att motivera, visst vi ska bygga till, dom vi har är så tråkiga, barnen skulle bli snällare, hustrun gladare, jobbet roligare, bilen renare etc etc... men det är ju bara en lustig liten lysknapp. Kunde ju vart kul?
 
blygarn skrev:
det är ju bara en lustig liten lysknapp.
Jag är nog allt lite tveksam till att du lyckas charma exxact-juryn där ;)

Sent from my GT-I9300 using Byggahus
 
thomasx skrev:
Jag är nog allt lite tveksam till att du lyckas charma exxact-juryn där ;)

Sent from my GT-I9300 using Byggahus
Haha jaa men det blir så himla platt varenda gång jag är med i sånt här där man ska motivera sig. Det blir bara pinsamt dåligt och känns onödigt att sitta och fundera ut varför just jag ska ha nåt, när allt hade vart lättare att bara lotta ut. Men så får man inte göra.

Det skulle ju vara "lite kul" och skulle säkert vara en rolig ice-breaker att diskutera sig varma om lysknapparna... men jag sover nog lika gott med vanliga tråkiga vita knappar :)

Förlåt om vi går Off-topic nu!
 
Redigerat:
  • Gilla
thomasx
  • Laddar…
1. Du kan designa dem själv

2 under 2 års tid har jag renoverat en sommarstuga från 1920 talet som stått tom sedan 30 år och nu ska vi äntligen börja inreda och vi vill ha en modern inredning som överaskar för stugan ser gameldax ut utvändigt men vi föredrar funtionalism invändigt
 
Det har varit ett svårt beslut men juryn har lyckats hitta en vinnare även denna veckan - vår trogne medlem thomasx ska få snygga till sitt 100 år gamla hus och göra barnen glada med personliga strömbrytare.
Grattis önskar vi på Byggahus.se!
 
En välförkänt vinnare. Grattis thomasx!
 
Hejsan

TACK! Det var roligt att höra, och inte riktigt förväntat kan jag säga :wow: Pojkarna kommer bli glada, och mamma och pappa också. Det ska bli roligt att designa egna och få lite "sammanhållning" :D

JIIIIPPIIIIIIIII :)
mixandmatch.png

Här designar man sina egna http://www.schneider-electric.se/documents/flash/sv/installatorer/mix-match/index.html

Den här ovan var bara lite spontat ihopsläng av ren glädje, jag får återkomma med foto på hur det verkligen blev framöver :)
 
Antege skrev:
Jag räknade till 10 olika strömbrytare i huset. Det har bott en elektriker i huset innan och det är ett hopplock utan dess like. Bland annat så är en hel del strömbrytare felvända då dom sitter så att man tänder neråt och släcker uppåt. Men det logiska är ju att man "tänder upp och släcker ner".
För man säger ju inte att man skall tända ner i ett rum. :)
Sen vill jag bara säga lycka till till alla andra tävlande.
Jag bad elektrikern montera så på är intryckt nere, känns mest nsturligt!!
 
thomasx skrev:
Hejsan

TACK! Det var roligt att höra, och inte riktigt förväntat kan jag säga :wow: Pojkarna kommer bli glada, och mamma och pappa också. Det ska bli roligt att designa egna och få lite "sammanhållning" :D

JIIIIPPIIIIIIIII :)
[bild]

Här designar man sina egna [länk]

Den här ovan var bara lite spontat ihopsläng av ren glädje, jag får återkomma med foto på hur det verkligen blev framöver :)
Grattis Thomasx!

Bra att inte jag vann. Då hade de bara blivit liggande i en låda.
Jag är inte så stil minded.


Låter kanske som lite rönnbärsfilosofi, men jag är helt nöjd med mina Elko eller vad de heter.
Men en robotdammsugare vore kanske något.
Har du några stalltips :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.