är på jakt efter en ny fläkt till badrumet. då man i bland glömmer av att starta den.

så det jag söker är en fläkt med sensor, som startar när de känner att de blir för mycket fukt. sen är det väldigt bra om det finns kallrasskydd på den.


Då vårat badrum är ganska så litet, å den enda värmen, är golvvärme. och den ger inte så mycket värme.
plus att är det ca -13 så blir det svinkallt. både på toan och i vårat kökt

hoppas på hjälp och tacksam för svar
 
Efter att ha provat igenom div billigt skräp så köpte jag Pax till slut. Fungerar perfekt gällande fuktavkännande.
 
Pax eller fresh, fresh e snyggare i mina ögon. Båda kan du ha med kallrasskydd!
 
Hmm den länken. Ser riktigt lovande ut, komplettera med ett kallrasskydd så är det ju klart.

Någon vet var kan man kan hitta dessa till ett bra pris?
 
berne88 skrev:
Hmm den länken. Ser riktigt lovande ut, komplettera med ett kallrasskydd så är det ju klart.

Någon vet var kan man kan hitta dessa till ett bra pris?
Min pax har inbyggt kallrasskydd. Tror jag gav ca 1300.
 
Krilleman
Sitter och ska beställa en badrumsfläkt och har själv beslutat att det blir en PAX passad 31 med inbyggt kallrasskydd.

Billigaste jag hittar:
1155:- och 0:- i frakt här
 
Har både en Fresh och en Pax i stugan, Dock ej den senaste modellen av Pax men den känner av fukt.

Tycker Fresh är klart bättre, en modell för alla funktioner, man behöver inte ställa in nivån för fuktigheten.

Ställer jag in Pax:en för att fungera bra på vintern så går den hela tiden på sommaren. Fresh är intelligentare för funktavkännande.
 
  • Gilla
Lantbrukarparet
  • Laddar…
angelikaj skrev:
Har både en Fresh och en Pax i stugan, Dock ej den senaste modellen av Pax men den känner av fukt.

Tycker Fresh är klart bättre, en modell för alla funktioner, man behöver inte ställa in nivån för fuktigheten.

Ställer jag in Pax:en för att fungera bra på vintern så går den hela tiden på sommaren. Fresh är intelligentare för funktavkännande.
Precis som vi känner det också efter att ha letat runt bland fläktar, och vi fastnade för en Fresh... http://www.soliduct.com/fresh-intellivent-vit/p-1914.htm är det billigaste vi hittade på nätet mot för butik som vill fasen ha närmare 3000 för denna! O_o
 
Rund 1400 kan man hitta den lite över allt. hornbach byggole m.m beroende på var man bor
 
ImageUploadedByByggahus.se1363818560.700917.jpg idag kom min fläkt, får bli att leka elektriker i morgon, å sen behöver Åka och köpa lite vent rör
 
Vilken underbar fläkt. Rekommenderad
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.