Ändrade planer och jag kommer inte använda detta själv. Det som finns är luckor, lådor, dörrar etc enl bild utan stomme. Snedskåp på bild finns ej. För detta vill jag ha 14000 kr.

148365_10151410083910767_643496317_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



558394_10151410083915767_1565009730_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
:D Skrev du inte i en tråd för ett par dagar sedan att du köpt det för någon tusenlapp.
Har jag förstått rätt? Det är egentligen bara luckorna som säljes eller? Inte själva stommarna.
Vad är dimensionen på bänken? Alltså diskbänken och brödbänken.
 
Några veckor sedan iaf ;) Ja precis. jag mäter ikväll när jag kommer hem.
 
Från 1500 till 14000 via 8000 var ingen dålig höjning ;)
 
Brödlådans storlek 78,5x43
Diskbänklucka(en) 66x46
 
Det har ingen att göra med huruvida något är inköpt för en pisspeng eller ej. En moderator får gärna redigera denna tråd från jantelagen eller vad det kan vara.
 
Konsumentupplysning... inte Jantelagen. :cool:
Du får ju faktiskt skylla dig själv när du trumpetar ut över hela internet vad du gav och vad du vill sälja för:p
 
Precis det jag gjort också. Det är märkligt att folk ska behöva märka(som här flera ggr) så fort någon ska göra en vinst på något i Sverige. Som om det vore något fult att tjäna pengar, nä vänta nu, Blekinge, sossar... Ok jag förstår.
 
Äh det här har väl inget med jante att göra överhuvudtaget. Jag tror faktiskt bara att Nimajneb tycker att det är underhållande.
Vem som helst skulle väl pruta om man gick in i en affär och de sålde något för 14 000 kr som man visste att de köpte in för 1 500 kr ... Att hänvisa detta till någon form av jante är ju bara befängt.
 
Vem har prutat? Inte befängt alls. Kan icke intressenter sluta besudla min säljtråd fr o m nu skulle jag uppskatta det. Tack
 
  • Gilla
Sjörre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.